کد خبر: ۱۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۹ - 03 January 2021
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانیاسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی نخستین سالروز شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون


نخستین سالروز شهادت مظلومانه سردار دلها، مرد میدان، سرباز رشید اسلام و فرزند خلف انقلاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، خانواده معظم و محترم ایشان، همرزمان و همراهان شجاع و تمامی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
سردار شهید سلیمانی معنای رشادت و ایستادگی در برابر ظلم و جور، استکبار و استعمار را به زیبایی و نکویی ترجمانی دوباره بخشید و در مسیر حق، حقیقت و پاسداری از اسلام و دفاع از حریم امن حرم مقدس ائمه اطهار(ع) خون پاک خود را اهدا کرد.


مهربانی، فداکاری، ایثار، فروتنی، انسانیت، غیرت و تعصب از خصایل این شهید و بزرگ مرد اسلام بود و به نیکی سردار دلها و قلوب نام گرفت. سرداری که نه‌تنها با شجاعت سرزمین‌های مورد تهاجم را آزاد ساخت بلکه با خشوع و خضوع قلب و دل مردم و پیروان را فتح نمود.


ضمن تسلیت مجدد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن ترور ناجوانمردانه ایشان به دست شقی‌ترین افراد بشر، از درگاه خداوند متعال برای کشور عزیزمان ایران اسلامی اعتلا و سرافرازی و برای هموطنان فهیم و قدرشناس سلامتی همراه با توفیق مسألت دارم.

اسماعیل لله ‌گانی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: