کد خبر: ۱۸۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۹ - 02 January 2021
شرکت بیمه سامان تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت از محل بیمه‌نامه کرونا به مشتریان پرداخت کرده است.

 شرکت بیمه سامان تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت از محل بیمه‌نامه کرونا به مشتریان پرداخت کرده است.

صبا خلیلی، کارشناس مسوول نظارت خسارت بیمه‌های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کشورمان درگیر هزینه‌های درمانی قابل توجه این بیماری شده‌اند، افزود: بیمه کرونای شرکت بیمه سامان با هدف رفع دغدغه هزینه‌های این بیماری به بازار عرضه و در جبران هزینه‌های کرونا نقش داشته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت سال‌جاری تاکنون ۱۳۳ مورد خسارت از محل این بیمه‌نامه به شرکت بیمه سامان ارائه ‌شده که پس از ارزیابی‌های کارشناسی و تطبیق مدارک، بیش از ۲۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت‌ شده است.


خلیلی با اشاره به اینکه بیمه کرونای شرکت بیمه سامان در طرح‌های مختلف با پوشش‌ها و حق بیمه‌های متناسب با اقشار مختلف جامعه طراحی‌ شده است، ادامه داد: از مهم‌ترین مزایای این بیمه‌نامه می‌توان به عدم نیاز به دریافت معرفی‌نامه برای بستری در بیمارستان و عدم اعمال فرانشیز اشاره کرد. کارشناس مسوول نظارت خسارت بیمه‌های عمر گروهی و حوادث شرکت بیمه سامان با تاکید بر اینکه فرآیند پرداخت خسارت در این بیمه‌نامه بسیار ساده، بدون طی بوروکراسی‌های اداری و کاملا غیرحضوری انجام می‌پذیرد، ادامه داد: بیمه‌گذار می‌تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه‌ها، مدارک پزشکی خود را به‌صورت الکترونیکی ارسال کرده و بر اساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت خود را دریافت کند.

خلیلی افزود: بیمه سامان برای پرداخت هزینه درمان بیماران کرونایی، میان بستری شدن در بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی تفاوتی قائل نیست و هزینه‌های درمان بیمه‌شده را مطابق قرارداد منعقد شده شرکت و بیمه‌گذار پرداخت خواهد کرد. وی اظهار کرد: مدت انتظار این بیمه‌نامه ۱۴روز است و بیمه‌گذار پس ‌از این مدت، در صورت ابتلا به بیماری مشمول پوشش‌ها خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: