کد خبر: ۱۸۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۹ - 28 December 2020
بانک اقتصاد نوین برمدار صعود
بانک اقتصاد نوین در 9 ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 957 میلیارد تومان راثبت کرد که مقایسه با هشت ماه نخست سال نزدیک به 27 درصد رشد کرد. تراز عملیاتی این بانک در دوره مشابه سال گذشته منفی 726 میلیارد تومان بود.


بانک  اقتصاد نوین در 9 ماه نخست سال جاری تراز عملیاتی مثبت 957 میلیارد تومان راثبت کرد که مقایسه با هشت ماه نخست سال نزدیک به 27 درصد رشد کرد. تراز عملیاتی این بانک در دوره مشابه سال گذشته منفی 726 میلیارد تومان بود.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک  اقتصاد نوین که با نماد "ونوین" و با سرمایه بیش از سه هزار  میلیارد تومان در بازار سرمایه در حال فعالیت است گزارش فعالیت نهمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد.

براساس این گزارش این بانک بورسی توانست دراین دوره 9 ماهه شش هزار و 487 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کند و به سپرده های سرمایه گذاری 5 هزار و 530  میلیارد تومان سود اختصاص دهد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 957 میلیارد تومان بود.

تبدیل تراز منفی 726 ب مثبت 957

بانک  اقتصاد نوین در 9 ماه نخست سال گذشته دو هزار 888 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و به سپرده گذاران سه هزار و 614 میلیارد تومان سود اختصاص داده بود که حاصل آن ثبت تراز منفی 726 میلیارد تومان بود، بانک  اقتصاد نوین توانست در پایان آذر ماه سال جاری تراز عملیاتی خود را  به رقم مثبت 957 میلیارد تومان برساند و همچنین تراز عملیاتی آذر ماه این بانک مثبت 206  میلیارد تومان ثبت شد که نسبت به آبان ماه نزدیک به 8 درصد رشد کرد.

رشد 115 تسهیلات دهی

مانده تسهیلات اعطایی بانک  اقتصاد نوین در پایان آذر ماه سال گذشته 39 هزار و 22  میلیارد تومان بود که در پایان آذر ماه سال جاری با رشد نزدیک به 115 درصدی به رقم 83 هزار و 759 میلیارد تومان رسید. این بانک خصوصی بیشترین تسهیلات را به ترتیب در سه سر فصل سایر تسهیلات ، مشارکت مدنی و خرید دین در اختیار بخش های مختلف اقتصادی قرار داد.

افزایش 110 درصدی سپرده های سرمایه گذاری

مانده سپرده های جذب شده در این بانک خصوصی در پایان نهمین ماه سال جاری به رقم 91 هزار و 6 میلیارد تومان رسید که شاهد 110 درصدی در مقایسه با آذر ماه سال گذشت است . بانک  اقتصاد نوین بیشترین سود را به ترتیب به سه سرفصل سپرده های بلند مدت یک ساله ، سایر سپرده ها و سپرده های کوتاه مدت  اختصاص داد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: