کد خبر: ۱۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - 02 November 2020
مدیرکل استاندارد تهران از توقیف و پلمب ۱۵۲ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران در دوماه گذشته خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، محمودرضا طاهری در تشریح این خبر افزود: در جریان بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از شهربازی‌های استان، تجهیزات غیراستاندارد در شهربازی‌های اسلامشهر پلمب شد که نام آن‌ها بدین شرح است: احمدآباد مستوفی، افشین، پارک مسکن مهر، پارک سالور، 22 بهمن، پارک ملت، پارک ندایی و توحید.

وی همچنین در خصوص نام شهربازی‌های استان تهران که تجهیزات غیراستاندارد آن‌ها در دوماه گذشته پلمب شد گفت: شهربازی رهان، سرزمین کودک آفتاب، الهیه، شهید فکوری، آفتاب و مهتاب.

این مقام مسؤول افزود: از ابتدای سال تاکنون 1072 مورد بازرسی از شهربازی‌های استان انجام شده‌است و در نتیجه آن 418 تجهیز پلمب شد.

وی درخصوص تجهیزات پلمب شده نیز تاکید کرد: بهره‌برداران محترم اماکن تفریحی پلمب شده باید بلافاصله، نسبت به ثبت درخواست بازرسی در سامانۀ نظارت بر استاندارد تجهیزات تفریحی اقدام نموده و پس از انجام بازرسی توسط شرکت‎های بازرسی، نواقص و عدم انطباق‌های اعلام شده را رفع نموده و مجوز بهره‌برداری سالیانه را اخذ نمایند. بدیهی است درصورت عدم اجرای موارد فوق و هرگونه بهر‌برداری از تجهیزات پلمب‌شده، مراتب جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

برچسب ها: شهربازی ، استاندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: