کد خبر: ۱۸۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - 26 October 2020
روزنامه یومیوری ژاپن گزارش داد که شرکت هواپیمایی آنا قصد دارد طی مدت سه سال حدود ۳۵۰۰ شغل را به دلیل بیشترین ضرر سالیانه خود درپی بحران ویروس کرونا، کاهش دهد.

 به گزارش  تسنیم، روزنامه یومیوری ژاپن گزارش داد که شرکت هواپیمایی آنا قصد دارد طی مدت سه سال حدود 3500 شغل را به دلیل بیشترین ضرر سالیانه خود درپی بحران ویروس کرونا، کاهش دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه روز یکشنبه نوشت: از دست دادن این مشاغل بخشی از برنامه گسترده بازسازی تجاری شرکت آناست که روز سه شنبه اعلام خواهد شد چرا که این خطوط هوایی در تلاش است تا هزینه های ثابت خود را به دلیل افت طولانی مدت تقاضا برای مسافرت‌های هوایی، کاهش دهد.

بر اساس این مقاله، شرکت هواپیمایی آنا که تا سال گذشته 43500 نیروی کار داشت قصد دارد تا سال منتهی به مارس 2023 از طریق جابجایی های کارمندان و توقف استخدام این برنامه کاهش شغل را اجرا کند.

 

یومیوری همچنین در این گزارش نوشت که شرکت آنا به عنوان بخشی از اقدامات کوتاه مدت خود در حال بررسی اعزام موقتی نیروی انسانی خود به چند شرکت دیگر از جمله تویوتا موتور و فروش 30 فروند هواپیمای پهن پیکر گران قیمت خود است.

روزانه اقتصادی نیکی ژاپن نیز روز یکشنبه در گزارشی جداگانه اعلام کرد که پیش بینی می شود رقیب آنا یعنی هواپیمایی ژاپن (JAL) برای دوره سه ماهه ژوئیه تا سپتامبر ضرر عملیاتی حدود 85 میلیارد ین را گزارش کند.

به گفته این روزنامه، شرکت هواپیمایی ژاپن در حالی که طی این دوره پروازهای مسافربری بین المللی 97 درصد کاهش یافت، با ضررو زیان شدیدی روبرو شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: