کد خبر: ۱۸۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 15 October 2020
کربلایی گفت: فرودگاه امام خمینی (ره) با ۲۰ شرکت پیمانکاری قرارداد دارد که بخش عمده از نیرو‌های فرودگاه حقوقشان از این شرکت پرداخت می‌شود

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، کربلایی مدیر عامل شرکت فرودگاه های امام خمینی (ره) در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با دو نوع پرسنل کارگر و کارمند ما مواجه هستیم، گفت: بخشی از این افراد رابطه استخدامی شان رسمی هستند و حدود ۷۰۰ نفر مستقیماً با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرارداد دارند که طبق قانون حقوق این کارمندان پرداخت می‌شود و تاکنون هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق این افراد وجود ندارد.

او ادامه داد: تعداد زیادی از نیروی کار برای شهر فرودگاهی توسط شرکت‌های پیمانکاری برای ما تامین می شوند نیروهای خدمات فنی و خدمات مختلفی که برای شهر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

کربلایی بیان کرد: حدود ۲۰ شرکت پیمانکاری برای شرکت برای ما نیرو تعیین می‌کنند برای کارهای مختلف وتا کنون گزارشی مبنی بر اینکه حقوق کارکنان این شرکت ها از ابتدای امسال تغییر نکرده است.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: یک شکایت از یکی از شرکت ها به ما ارسال شده که در حال رسیدگی است و فکر می‌کنم به زودی رفع شود.

کربلایی درباره این شکایت هم گفت: یکی از شرکت های طرف قرارداد با ما است که در حال رسیدگی به این شکایت هستیم.

او درباره این شکایت که یکی از کارمندان فرودگاه امام خمینی (ره) که اعلام کرده شرایط تغییر نمی کند، گفت: قرارداد این افراد با فرودگاه نیست و قرارداد با شرکت پیمانکاری است که خدماتی را برای فرودگاه تامین می کند و فرض کنید این شرکت ۴۰۰ نیروی دارد و قرارداد آنها با شرکت پیمانکاری است که حقوق آنها را باید تامین کند.

او ادامه داد: قرارداد این نیروها با شرکت های پیمانکاری است به طور مثال کار خدمات و نظافت فرودگاه بر عهده یک شرکتی است که با ۴۰۰ کارمند قرارداد منعقد کرده است.

کربلایی اظهار کرد: فرودگاه امام خمینی (ره) ناظر بر قرارداد تمامی شرکت های پیمانکاری است و در هنگام قرارداد با ابن شرکت ها همواره اعلام می شود که تمامی حقوق کارگران باید به صورت کامل رعایت شود و در صورت تخلف و یا شکایت به صورت کامل رسیدگی می شود.

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: شرکت پیمانکاری که تخلف آن برای ما محرز شده به صورت کامل رسیدگی و برخورد می شود و باید هرچه سریعتر حقوق این کارگران پرداخت شود و در صورتی که به این موضوع و رفع مشکلات رسیدگی نشود طبق مفاد قانونی با آنها برخورد خواهد شد و شرکت جدید جایگزین آن می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: