کد خبر: ۱۸۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - 13 September 2020
وزیر راه و شهرسازی حدود یک سال پس از استعفای نویریان، طی حکمی علی‌محمد عبدی قهرودی را به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه منصوب کرد.

 
 به گزارش تسنیم ، حدود یکسال پس از ماجرای استعفای منصور نویریان -حدود 6 هفته پس از رفتن مازیار حسینی معاون سابق امور مسکن و ساختمان- محمد اسلامی طی حکمی علی‌محمد عبدی قهرودی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان این وزارتخانه منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است؛ «نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد معاونت مسکن و ساختمان، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان منصوب می شوید. شایسته است در انجام مأموریت محول شده، موارد ذیل را مورد توجه ویژه قرار دهید: فعالیت مستمر و جدی در اجرای مفاد قانون مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های مربوط به آن. نظارت بر تشکیل و جلب مشارکت تشکل‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین نظارت بر تشکیل ارکان سازمان‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان. تلاش در راستای توسعه مهندسی و تأمین حقوق شهروندی در چارچوب وظایف آن دفتر. تلاش در جهت شفاف‌سازی حداکثری در فرآیندها و ساختارهای مربتط با هدف اعتمادآفرینی بیشتر و ارتقای میزان مشارکت عمومی جامعه مهندسی ساختمان.»

پس از رفتن نویریان، وزیر راه و شهرسازی حامد مانی‌فر را به‌عنوان سرپرست دفتر مهندسی ساختمان وزارت راه منصوب کرده بود.

برچسب ها: وزارت راه ، وزیر راه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: