کد خبر: ۱۸۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - 17 August 2020
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تجارب فنی و مهندسی وزارت نفت می‌تواند رسوب لازم را در دانشگاه صنعت نفت داشته باشد تا توان و تخصص را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

«فریدون عباسی» امروز (دوشنبه) در مراسم امضای قراردادهای مرحله دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت با بیان اینکه وزارت نفت می تواند در رشد و توسعه دانشگاه و عبور از مرزهای دانش پیشرو باشد، ادامه داد: دانشگاه صنعت نفت می تواند در کنار سایر دانشگاه ها فعالیت بهتری داشته باشد.

وی افزود: تجارب فنی و مهندسی وزارت نفت می‌تواند رسوب لازم را در دانشگاه صنعت نفت داشته باشد و توان و تخصص را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

عباسی با تاکید بر توجه به سلامت کارکنان، گفت: تنها دیدگاه فنی و مهندسی کافی نیست و باید پیوست سلامت با آن همراه باشد.

وی ادامه داد: تحریم بر مسائل مختلف از فعالیت های صنعتی تا سلامت تاثیر گذار بوده است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مجلس در راس امور است، افزود: برای رسیدن به این مهم باید سیستم کندی اداری را از بین ببریم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولیت‌های اجتماعی در کنار توسعه صنعت نفت باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با کاهش درآمدهای نفتی البته این اقدامات با مشکل رو به رو است.

عباسی بر هماهنگی بیشتر بین دولت و مجلس تاکید کرد و ادامه داد: در صورتی که از خرد جمعی در جامعه استفاده شود می‌توان نتایجی بهتری به دست آورد.

وی افزود: از وزیر نفت دعوت کردم تا در جلسه ای در کمیسیون انرژی و وزرای نفت سابق، ریل‌گذاری برای دولت آینده انجام شود و برنامه ریزی ۲۰ و ۵۰ ساله صورت گیرد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: