کد خبر: ۱۷۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 07 May 2020
شرکت بیمه تعاون بیمه رازی در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.
شرکت بیمه تعاون  بیمه رازی در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.


به گزارش بانکداری ایرانی ،   شرکت بیمه تعاون اعلام کرد: موضوع: شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری منتشر شده مبنی بر تاثير شيوع ويروس کرونا بر عملکرد شرکت به استحضار می رساند موارد ذيل جهت تنوير افکار سرمايه گذاران و سهامداران اعلام مي دارد. 

1. شرکت بيمه تعاون ضمن رعايت پروتکل هاي ابلاغي از سوي ستاد ملي مبارزه با کرونا با تلاش کارکنان توانسته فروش خود را در مقايسه با دوره 2 ماهه سال گذشته بهبود بخشد و محدوديت هاي ايجادي ناشي از ويروس کرونا هيچ تاثيري در کاهش فروش شرکت نداشته است.

 2. عليرغم افزايش خسارتهاي ناشي از فوت شدگان ويروس کرونا در بيمه هاي عمر و هزينه هاي مترتب ويروس کرونا در رشته درمان ليکن ضريب خسارت برخي از رشته هاي بيمه اي همانند اتومبيل، آتش سوزي نسبت به دوره مشابه سال گذشته با توجه به کنترل ترددها و سفر هاي جاده اي به جهت قطع زنجيره اي ويروس کرونا و کنترل خسارتهاي سيل نسبتا کاهش يافته است. 

با توجه به مراتب فوق هيئت مديره شرکت معتقد است شرايط حاصل از شيوع کرونا تاثير با اهميتي در دستيابي به اهداف اساسي شرکت نخواهد داشت. بديهي است در صورت وجود هرگونه تغييرات با اهميت ناشي از ويروس کرونا بر فعاليت هاي شرکت در اسرع وقت به اطلاع سهامداران خواهد رسيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: