کد خبر: ۱۷۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - 12 April 2020
بانکداری ایرانی - براساس تازه ترین گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان بهمن ماه بانک تجارت ، این بانک بیش از ۱۵۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و یک هزار ۱۸۲ میلیارد تومان سود عملیاتی کسب کرد .
بانکداری ایرانی - براساس تازه ترین گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان بهمن ماه بانک تجارت ، این بانک بیش از ۱۵۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و یک هزار ۱۸۲ میلیارد تومان سود عملیاتی کسب  کرد .

به گزارش بانکداری ایرانی، براساس تازه ترین گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان بهمن ماه بانک تجارت ، این بانک بیش از ۱۵۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است و در مقابل ۱۸۵ هزار میلیارد تومان جذب سپرده داشته است .

بر اساس این گزارش این بانک خصوصی از محل تسهیلات اعطایی توانسته است تا پایان بهمن ماه سال جاری یک هزار ۱۸۲ میلیارد تومان سود عملیاتی کسب کند و در همین مدت این بانک به سپرده گذاران بیش از پانزده هزار ۴۵۲ میلیارد تومان سود پرداخت کرده است و در مقابل شانزده هزار ۶۳۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی در آمد  داشته است.


اعداد جدول به میلیارد تومان

 این بانک بزرگ بورسی توانسته در پایان بهمن ماه تراز عملیاتی مثبت ۴۱۸ میلیارد تومان را ثبت کند، در این ماه بانک بانک تجارت یک هزار ۸۵۷ میلیارد تومان تومان از محل تسهیلات اعطایی در آمد حاصل کرد و در مقابل به سپرده گذاران یک هزار ۴۳۹ سود پرداخت کرد. 



  آخرین گزارش از صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان آذرماه سال جاری ( حسابرسی نشده) نشان می دهد " و تجارت" توانسته پنجاه درصد از زیان خالص خود را کاهش دهد که این امر حاصل افزایش ۷۱ درصدی مجموع در آمدهای این بانک بزرگ بورسی ، نسب به مدت مشابه سال گذشته است .

  براساس همین گزارش بانک تجارت در ۹ ماه نخست سال جاری سه هزار ۸۴۴ میلیارد تومان در آمد داشته است، در سر فصل در آمد های مشاع "و تجارت " نسب به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است و به رقم سیزده هزار ۸۵۵ میلیارد تومان رسید و همچنین درآمدهای غیر مشاع این بانک ۲۲ افزایش یافت و به رقم دو هزار و ۵۴۹ میلیارد تومان رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: