کد خبر: ۱۷۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 16 March 2020
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در حال و هوای بحران کرونا و در غیاب رسانه‌ها با برقراری ارتباط ویدیو کنفرانسی با همایون حائری معاون وزیر نیرو و محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
 
ایسنا/یزد مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در حال و هوای بحران کرونا و در غیاب رسانه‌ها با برقراری ارتباط ویدیو کنفرانسی با همایون حائری معاون وزیر نیرو و محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

«همایون حائری» معاون وزیر نیرو در ابتدای این مراسم تودیع و معارفه، ضمن تقدیر از زحمات محمدحسن صباغزادگان، مدیرعامل سابق شرکت، جایگزین وی را چهره‌ای شناخته شده در صنعت برق استان یزد و کشور دانست.

حائری ضمن اشاره به فراخوان شرکت توانیر مبنی بر انتخاب مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، شرایط حال حاضر کشور را به سبب مشکلات مربوط به بیماری کرونا، شرایطی سخت برشمرد و به لزوم اتحاد و همبستگی برای فائق آمدن بر این مشکلات خاطر نشان کرد و ابراز امیدواری نمود با همکاری و اتحاد مردم این مشکل نیز پشت سر گذاشته شود.

«محمدحسن متولی‌زاده» مدیر عامل شرکت توانیر نیز هماهنگی، همکاری و همدلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد و شرکت توزیع برق یزد را زمینه ساز ایجاد نتایجی ارزشمند در این شرکت دانست و افزود: کسب این نتایج برای همه ما به عنوان یک افتخار شناخته می شود و امیدواریم این همکاری و همدلی با مدیریت جدید نیز تداوم داشته باشد و ضمن اینکه کارکنان وظایف خود را در حوزه اختیارات خود به خوبی انجام می دهند، یاری دهنده مطلوبی نیز برای ستاد صنعت برق باشند و برخی از وظایف ستادی را بر عهده گرفته تا بتوانیم از پتانسیل های ارزشمند موجود در استان یزد بهره ببریم.

«محمدحسن صباغزادگان» مدیر عامل سابق برق منطقه‌ای یزد  نیز ضمن قدردانی از حسن انتخاب مسئولین شرکت توانیر و انتخاب مدیر شایسته و دلسوز برای صنعت برق استان، این روز را روزی بزرگ برای صنعت برق استان یزد و نقطه عطفی برای روند رشد صنعت برق استان دانست و گفت: با آغاز فعالیت دکتر اسدی، با توجه به تجربه و پتانسیل بالای ایشان، شاهد روند رشد بیشتری خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل زحمات و تلاش کارکنان شرکت باعث شده تا امروز در استان یکی از پایدارترین شبکه های برق کشور را شاهد باشیم و کمترین میزان خاموشی در کشور به استان یزد تعلق داشته و همچنین رتبه نخست رویت پذیری شبکه را در این استان داریم.

مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین رتبه نخست صحت عملکرد سیستم های حفاظتی و عملکرد مهندسی و همچنین کمترین حوادث کشور بر اساس ارزیابی های شرکت توانیر را از دیگر اتفاقات مثبت عملکرد این شرکت دانست.

وی انسجام موجود بین بخش های تولید، توزیع و برق منطقه ای را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر ۷۵ درصد مصرف انرژی الکتریکی استان برای صنعت مصرف می شود و ۱۰ درصد دیگر نیز به بخش کشاورزی اختصاص دارد و این بدان معناست که بالغ بر ۸۵ درصد مصرف انرژی الکتریکی در استان برای صنعت، کشاورزی و ایجاد اشتغال مصرف می شود و تامین برق این مشترکین به بهترین وجه ممکن، نشان از تلاش و زحمات یکایک کارکنان در شرکت برق منطقه‌ای یزد دارد.

«ابوالفضل اسدی» مدیر عامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مهندس صباغزادگان در طول سال های اخیر، ابراز امیدواری نمود با تداوم همکاری ها و همچنین تلاش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد شاهد دستیابی به اهداف صنعت برق استان باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گذر از پیک بار سال ۹۹ را جزو اهداف کوتاه مدت شرکت بیان و خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به شفافیت و انضباط مالی، مباحث اقتصادی، تامین منابع مالی و بحث های مربوط به مطالبات و تهاتر از ملزومات اجرایی در شرکت است که پیش از این به نحو احسن انجام شده و ما نیز این مسیر را ادامه خواهیم داد.

افزایش انگیزه و توانمندی نیروی انسانی شرکت از دیگر اهداف مطرح شده توسط مدیر عامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد بود که برای دستیابی به این مهم، حمایت مجموعه صنعت برق استان و شرکت توانیر را خواستار شد.

«محسن صادقیان» معاون امور عمرانی استاندار یزد که به نیابت از «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این جلسه حضور یافته بود، ضمن تقدیر از حمایت های وزارت نیرو در حوزه برق و مدیر عامل سابق شرکت برق منطقه‌ای یزد و آرزوی توفیق برای مدیر عامل جدید این شرکت، ابزار خرسندی کرد که با اقدامات انجام شده توسط کارکنان صنعت برق استان، شاهد وجود زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه برق استان هستیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در پایان نیز حکم انتصاب «ابوالفضل اسدی» به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای یزد با امضای «محمدحسن متولی زاده» رئیس مجمع عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به وی اعطا و لوح تقدیری به سبب زحمات انجام شده در طول سال‌های گذشته از سوی استاندار یزد به «محمدحسن صباغزادگان» اهدا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: