کد خبر: ۱۷۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - 12 March 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از ابتلای 447 نفر در استان مرکزی به کرونا خبر داد و گفت: تا به امروز 69 نفر ترخیص شده‌ اند و 16 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.
 
بانکداری ایرانی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از ابتلای 447 نفر در استان مرکزی به کرونا خبر داد و گفت: تا به امروز 69 نفر ترخیص شده‌ اند و 16 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

سیدمحمد جمالیان امروز چهارشنبه بیست و یکم اسفندماه در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ساعت 20 شبکه آفتاب اظهار کرد: تا به امروز در استان مرکزی 447 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 69 مورد با حال عمومی خوب و آزمایش خوب ترخیص شده‌اند و 47 نفر در منزل در قرنطینه و تحت نظارت هستند و مابقی مبتلایان در مراکز درمانی بستری هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان، 29 مورد مربوط به خمین، 144 نفر ساوه و 273 نفر در سایر شهرستان‌های استان هستند و در مجموع، طبق آخرین آمار، تاکنون 16 نفر در استان مرکزی به سبب ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در چند روز اخیر سیر این بیماری در استان ثابت مانده البته هنوز وضعیت خیابان‌ها به حد دلخواه نرسیده و در برخی نقاط شهر ازدحام جمعیتی مشاهده می‌شود اما اگر مردم رعایت کنند این میزان ثابت، علیرغم افزایش آمار در کشور به شرایط خوبی در استان خواهد رسید.ایسنا/مرکزی 
برچسب ها: کرونا ، استان مرکزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: