کد خبر: ۱۶۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - 31 July 2019
بانکداری ایرانی ـ شرکت مهندسی نرم افزار شقایق با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه ای، دانش قابل توجهی را در حوزه سامانه های ارزش افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد کرده است.

 بانکداری ایرانی ـ   شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم افزاری به اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس و به مدد موفقیت ها و قابلیت های علمی و عملیاتی و همچنین راهبردهای توسعه ای خود، به عنوان یکی از شرکت های صاحب نام بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا مطرح شد.
 
به گزارش   بانکداری ایرانی ، این مجموعه تاکنون با بهره گیری از نیروهای باتجربه و متخصص در زمینه های مختلف اعم از تولید نرم افزار، فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است.
 
«شقایق» در پی سال ها تلاش و روند توسعه ای خود، در سال 1396 موفق به کسب رتبه نخست در پشتیبانی از مشتریان و همچنین تولید نرم افزارهای سفارش مشتری از شورایعالی انفورماتیکی کشور شده است که در سال 1397 نیز این موفقیت تمدید شد. 
 
همچنین شقایق در سال 1397 بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان مطرح شد و گواهینامه انطباق با استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات را نیز دریافت کرد.
 
در حال حاضر این شرکت با مدیریت و پشتیبانی 9 سامانه جامع بانکی (بانک ملت) و 5 محصول توسعه ای، دانش قابل توجهی را در حوزه سامانه های ارزش افزوده صنعت بانکداری و بانکداری اجتماعی ایجاد کرده است.
 
در ارتباط با فعالیت این شرکت، خبرنگار بانکداری ایرانی همزمان با برپایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با امیر وصالی مدیر فروش سازمانی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق گفتگو کرده است.
 
وصالی در ابتدا درباره فعالیت های این شرکت توضیح داد: این شرکت یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آی تی بانک ملت است و بیشتر در حوزه خدمات نرم افزاری شامل ارائه خدمات رفاهی، مانی کارت، باشگاه مشتریان بانک ملت و... فعالیت می کند و با توجه به زیرساخت های ایجاد شده امکان ارائه خدمات به سایر بانک ها و شرکت ها نیز وجود دارد.
 
او درباره روند شکل گیری باشگاه مشتریان بانک ملت که از حدود هفت سال فعالیت خود را آغاز کرده است هم گفت: افرادی که در این باشگاه عضو می شوند می توانند از خدمات غیر حضوری بانک استفاده کنند. در برنامه آخر که از دو سال پیش اجرایی شده است افراد با هر کارت عضو شتاب در این باشگاه عضو می شوند و بعد از عضویت از طریق پوز و درگاه امتیاز کسب می کنند.
 
 
او افزود: این امتیاز قابلیت تبدیل به وام، وج نقد و یا واحد پولی کارشا که اولین واحد پولی کشور است را دارد و با این امتیاز امکان بهره مندی از خدمات ارائه شده از سوی شبکه شرکای تجاری وجود دارد تا خرید کنند و تخفیف بگیرند.
 
وصالی ادامه داد: در فهرست شرکای تجاری نیز این شرکا به دو دسته حضوری و غیر حضوری تقسیم می شوند. عمد استارت آپ های فعال و دارای رتبه بندی اول در کشور نیز در این باشگاه به عنوان پذیرنده حضور دارند و شرکت شقایق با آنها قرارداد دارد.
 
او درباره مانی کارت بانک ملت هم گفت: مانی کارت همان سناریو کارت اعتباری است که به تازگی از سوی بانک ملت پیاده سازی شده است. «مانی کارت ملت» بر اساس مفهوم واقعی کارت اعتباری (تجدیدپذیری) طراحی شده است و قابل اختصاص به آن دسته از  اشخاص حقیقی است که توانایی بازپرداخت صورتحساب کارت اعتباری خود در هر ماه بصورت یکجا را دارند. دارندگان این کارت می توانند در هر ماه، با استفاده از اعتبار کارت و تا سقف مبلغ کارت، نسبت به خرید از تمامی پایانه های فروشگاهی سراسر کشور اقدام کنند.
 
این مدیر فروش سازمانی درباره «شاپ کارت» هم توضیح داد: «شاپ کارت» نوعی کارت اعتباری است که مشتریان (دارندگان کارت) می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کالا و خدمات عضو ملت شاپ (شبکه اعتباری پرداخت ملت) نسبت به خرید کالا یا خدمات مورد نظر اقدام کنند. این کارت دارای شرایط عمومی یک کارت اعتباری بانکی است که شرایط ویژه دیگری همچون استفاده از فرصت‌های خوب خرید، دستیابی به گزینه‌های متنوع خرید و پرداخت وجه خرید در آینده را دارد.
 
او افزود: دارندگان شاپ کارت به منظور بهره برداری از مزایای آن باید به فهرست شرکای تجاری و پذیرندگان حاضر در شبکه ملت شاپ که سرویس دهنده به دارندگان شاپ کارت است مراجعه و خرید کنند.
 
مدیر فروش سازمانی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق درباره ضرورت حضور در نمایشگاه الکامپ هم گفت: هلدینگ آی تی بانک ملت در بیشتر نمایشگاه های مرتبط حضور دارد و محصولات و نرم افزارهای تولید شده خود را معرفی و در اختیار ارگان های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال هم اکنون در باشگاه مشتریان بانک ملت، شرکت های ساتا، بانک ایران زمین، سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح و شهرداری تهران که دارای تعداد اعضای زیاد هستند ولی نحوه شناسایی و امکان شناسایی همه اعضا را ندارند می توانند از طریق این باشگاه و افرادی که دارای کارت عضو شتاب هستند تعداد اعضاء خود را تخمین بزنند.
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: