کد خبر: ۱۵۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 28 April 2019
بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این که ساخت مسکن امید در تعادل‌سازی عرضه مسکن قطعا بسیار تاثیرگذار خواهد بود، گفت: نقشه‌های اجرایی مترو پردیس توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال نهایی شدن است.

به گزارش  تسنیم، مهدی هدایت در آئین افتتاح 5200 واحد مسکن مهر و آغاز ساعت 7600 مسکن امید اظهار کرد: در 4 ماه اخیر 4000 واحد مسکن مهر به مردم تحویل واقعی شده است. پیرو دستور وزیر راه و شهرسازی متعهد شدیم تا آخر امسال تمام مساکن را تحویل مالکان دهیم البته به غیر از معدود پروژه‌های دارای مشکل حقوقی و متوقف شده.

وی با بیان این که تاکنون 3000 نفر از متقاضیان بدون واحد مسکن مهر که سال 91 واریزی داشته‌اند، تعیین تکلیف شده‌اند، افزود: 3000 متقاضی دیگر نیز تا آخر خرداد امسال تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه طی 4 ماه اخیر 42 هزار قرارداد 5 برگی تحویل متقاضیان شده گفت: در مجموع تا امروز 52 هزار قرارداد 5 برگی به متقاضیان تحویل شده است.

هدایت با بیان اینکه مترو پردیس در لایحه بودجه 98 ردیف‌دار شده است، بیان کرد: نقشه‌های اجرایی این پروژه در حال نهایی شدن است و این پروژه با یک بسته مشارکت از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء امسال آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که امروز ساخت 900 میلیارد تومان پروژه روبنایی در فازهای مختلف پردیس آغاز می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها به صورت پک‌های مشارکتی از محل منابع شرکت عمران اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس همچنین با بیان این که خرید تمام نصبیات پروژه‌های مسکن مهر در حال انجام است، یادآور شد: از سال 91 تا امروز پروژه جدیدی در پردیس آغاز نشده بود، در راستای برنامه ساخت 200هزار ساخت مسکن در شهرهای جدید،امروز ساخت 7635 واحد جدید مسکن آغاز شد.

هدایت با بیان این که ساخت این واحدها در تعادل‌سازی عرضه مسکن بسیار موثر است، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: از نمایندگان خواهش می‌کنم آئین‌نامه ردیف بودجه مترو پردیس را در اسرع وقت تصویب کنند.

وی با تاکید بر این که هیچ مانعی برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس نداریم، از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد به صورت ماهانه جلسات شورای مسکن با محوریت مسکن پردیس برای حل مشکلات و تسریع در روند اتمام آن برگزار شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس همچنین تصریح کرد: درخواست می‌کنیم کمیته تامین مالی پروژه‌های مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر، معاون امور مسکن و ساختمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیرعامل بانک مسکن تشکیل شود، تا بتوانیم به صورت هفتگی با برگزاری جلساتی مدیریت منابع مالی را انجام دهیم؛ با این کار تمام اهداف برنامه‌ریزی شده محقق خواهد شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: