کد خبر: ۱۵۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 19 March 2019
بانکداری ایرانی ـ «بانک ملت» در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به ارائه خدمت جدیدی به مشتریان و دارندگان «ملت کارت» نموده است.
بانکداری ایرانی ـ «بانک ملت» در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، اقدام به ارائه خدمت جدیدی به مشتریان و دارندگان «ملت کارت» نموده است.
 
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، این خدمت شامل «پایانه های بانکی غیر نقد (Cashless ATM)» است که در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی، تکریم و افزایش رضایتمندی دارندگان ملت کارت، و با هدف سهولت دسترسی مشتریان به سرویس های بانکی طراحی و پیاده سازی شده است.
 
این خدمت جدید شامل چهار بخش: «امکان فعال سازی و غیر فعال سازی رمز پویا»، «ایجاد شماره کارت برگزیده در خدمت انتقال وجه»، «دریافت شماره شبا با استفاده از ملت کارت» و «انتقال صفحه ورود رمز به مرحله پایانی خدمات» است.
 
در خدمت جدید ارائه شده توسط «بانک ملت» یعنی: «پایانه های بانکی غیر نقد» امکان فعال سازی و یا غیرفعال سازی «رمز پویا» علاوه بر پایانه‌های خودپرداز بر روی پایانه های بانکی غیرنقد نیز ایجاد شده است.
 
همچنین به منظور ایجاد سهولت و تسریع در انجام خدمت انتقال وجه به سایر کارتها (ملت کارت‏/ کارت شتابی) و با هدف جلوگیری از ورود مکرر شماره کارت مقصد، امکان ذخیره شماره کارت پرکاربرد برای استفاده در تراکنشهای بعدی فراهم شده ضمن اینکه تسریع در ارائه سرویس، علاوه بر منوی خدمات بدون کارت، امکان اخذ شماره شبای حساب با استفاده از ملت کارت و از طریق انتخاب گزینه مربوطه در «صفحه بعدی» منوی خدمات؛ پیاده سازی شده است.
 
«انتقال صفحه ورود رمز به مرحله پایانی خدمات» هم از دیگر ویژگی های این خدمت جدید است که ارتقاء ضریب امنیت استفاده کنندگان از پایانه های بانکی غیر نقد و صیانت از اموال مشتریان را در دستور کار خود قرار داده و مراحلی از طریق این سیستم طراحی شده است تا فرآیند ورود رمز توسط دارنده کارت، در پایان عملیات انتخاب شده اخذ شود.
 
«بانک ملت» در کنار معرفی این خدمت جدید؛ از دارندگان «ملت کارت» که تمایل به استفاده از این خدمات جدید را دارند خواسته است که سئوالات احتمالی خود را با «مرکز ارتباط ملت (شماره تتلفن: 1556 تهران و 82488 ـ 021 شهرستان ها)» در میان بگذارند. 
 
از طریق فایل زیر می توانید با روند اجرایی و راهنمای کاربری این خدمت آشنا شوید. 
 
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: