کد خبر: ۱۵۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 14 March 2019

بانکداری ایرانی ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در حال حاضر در این شهر جدید ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده که با راه اندازی زیرساخت ها، ظرفیت جمعیت پذیری به ۳۰۰ هزار نفر می رسد.

به گزارش مهر، داوود صفدری در مراسم افتتاح هزار و ۲۱۲ واحد مسکن مهر در این شهر گفت: قطار شهری هشتگرد یک پروژه ملی است که از سال ۹۰ آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی گفت: منابع مالی این پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید و چندین هلدینگ و بخش خصوصی تأمین شده و در اواسط تابستان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

صفدری با بیان اینکه برای ساخت این قطار از منابع داخلی استفاده شده است گفت: وقتی قطار روی ریل قرار گیرد، اهداف جمعیتی که در طرح جامع شهر جدید هشتگرد هستند محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده و در صورت تأمین خدمات این واحدها میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: باید کیفیت زندگی در شهرهای جدید را بالا ببریم و با توسعه فضای سبز بتوانیم محیط مطلوب‌تری برای ساکنان این شهرها فراهم کنیم.

صفدری به رکود اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: برای جبران این رکود باید بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را برای تکمیل و یا احداث پروژه‌ها جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: تمام مراکز محله‌ها با استفاده از سرمایه بخش خصوصی ایجاد و در حال حاضر همه مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها از طریق مشارکت دولت و بخش خصوصی احداث شده است.

وی تأکید کرد: عملیات ساخت ۳۰ مدرسه را از سال ۹۸ آغاز خواهیم کرد.
برچسب ها: هشتگرد ، مسکن مهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: