کد خبر: ۱۵۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - 26 February 2019
این برنامه مبتنی بر جدیدترین نظریه های علمی است و براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام بیمه تدوین می شود.
 مدیرعامل شرکت بیمه "ما" از تدوین برنامه جامع منابع  انسانی  تا  1404 این شرکت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، حجت بهاری­فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" گفت: با تدوین نظام جامع منابع انسانی باید بدانیم در چند سال آینده به کدام ویژگی ها و شایستگی ها با چه کمیت وکیفیتی نیاز داریم که اگراین امر محقق شود کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و می تواند منشاء خدمات مفید ی به ویژه در صنعت بیمه باشد .

حجت بهاری فر در ادامه افزود: این برنامه مبتنی بر جدیدترین نظریه های علمی است و براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام بیمه تدوین می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با اشاره به اینکه برنامه نظام جامع منابع انسانی دارای ویژگی های خاص می باشد گفت: این برنامه شامل پنج هدف کلی بوده و دستیابی به هرکدام مستلزم اجرای استراتژی ها، برنامه ها و اقدامات عملیاتی خاصی است. برخی از اقدامات عملیاتی مطرح شده دراین برنامه انجام شده و مابقی درحال اجرا می باشند.

حجت بهاری فر در خصوص ویژگی های برنامه جامع منابع انسانی اظهار داشت: فرآیندهای این برنامه بر اساس استاندارد 34000 منابع انسانی است  که منطبق با صنعت بیمه کشور در افق 1404(برترین انتخاب از نظر سهامداران، بیمه گذاران، کارکنان و شبکه فروش با رعایت سلامت، شفافیت مالی و اصول حرفه ای بیمه گری چشم انداز شرکت بیمه "ما" در سند راهبردی است). ماموریت ما تبدیل شدن به یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد است که حقوق کلیه ذینفعان در آن رعایت شده باشد. نظام جامع منابع انسانی در همین راستا برنامه ریزی و عملیاتی می شود و با توجه به  اهداف کمی و کیفی براساس استراتژی های تدوین شده به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: برنامه محوری و انعطاف پذیری از جمله عواملی هستند که در دستیابی شرکت بیمه "ما" به اهداف تدوین شده موثر خواهند بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: