کد خبر: ۱۵۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 02 January 2019
مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: تاکنون شرکت توزیع برق البرز بیش از اعتبار تعیین شده از سهم خود برای پروژه مسکن مهر البرز هزینه کرده است و با توجه به محدودیت‌های اعتباری بیش از این در توانش نیست.

بانکداری ایرانی -مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: تاکنون شرکت توزیع برق البرز بیش از اعتبار تعیین شده از سهم خود برای پروژه مسکن مهر البرز هزینه کرده است و با توجه به محدودیت‌های اعتباری بیش از این در توانش نیست.

ناصر اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با آغاز پروژه‌های مسکن مهر در هشتگرد قرار بود یک سوم از هزینه‌های تامین برق این واحدها را شرکت توزیع نیروی برق، یک سوم را استانداری و یک سوم دیگر را نیز شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تقبل کند.

وی ادامه داد: به دلایلی در آغاز این پروژه، استانداری از پرداخت سهم خود ممانعت می‌کرد که بلاخره با رایزنی و پیگیری‌ها توانستیم سهم اعتباری آن را جذب کنیم. مسکن مهر پروژه سنگینی است و تامین زیرساخت‌های آن به اعتبار و بودجه کلانی نیاز دارد.

اسکندری خاطرنشان کرد: با این اوصاف تاکنون هر زمان که بخشی از این پروژه به موعد افتتاح رسیده، شرکت برق در تامین روشنایی واحدها کم کاری نکرده است. با این اوصاف یک بار برای همیشه باید تکلیف مسکن مهر و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن مشخص شود.

اسکندری با اشاره به ارزان بودن انرژی در کشور گفت: در حال حاضر میانگین فیش برقی که خانوارهای البرزی در هر دور پرداخت می‌کنند حدود 37 هزار تومان است. دوره‌های صدور فیش برق دو ماهه است که با این اوصاف باید گفت هر خانوار البرزی هر ماه حدود 17 هزار تومان پول برق می‌دهد.

وی گفت: با توجه به ارزان بودن انرژی از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به مصرف برق صرفه جویی کنند و به خصوص در زمان اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: