کد خبر: ۱۴۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - 21 December 2018
وزیر راه و شهرسازی گفت: 100 دستگاه ماشین آلات و خودرو به مناسبت روز راهدار از امروز جمعه به ناوگان راهداری کشور افزوده شد.
 بانکداری ایرانی -  وزیر راه و شهرسازی گفت: 100 دستگاه ماشین آلات و خودرو به مناسبت روز راهدار از امروز جمعه به ناوگان راهداری کشور افزوده شد.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز جمعه در جمع راهداران قزوین حاضر طرح زمستانه راهداری افزود: برای خریداری این تجهیزات و ماشین آلات که 25 دستگاه آن به استان قزوین اختصاص پیدا کرده، یک هزار و 200 میلیارد ریال هزینه صرف شده است. 

وی در ادامه با تبریک روز راهدار، گفت: راهداران در شرایط سخت جوی، بی ادعا و ایثارگونه تلاش می کنند و جان خود را به خطر می اندازند تا جان هم نوعان خود به خطر نیافتد. 
اسلامی با قدردانی از تلاش های راهداران، اظهار داشت: فعالیت این عزیزان در جهت حفظ ایمنی و نجات جان انسان ها نوعی عبادت محسوب می شود. 
وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت راهداران و همچنین فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با زندگی و نیازهای اساسی مردم گره خورده است. 

اسلامی با بیان اینکه کیفیت بخشی به کارها و طرح ها که افزایش رضایت مردم را بدنبال دارد باید همواره مورد توجه دستگاه ها باشد، اظهار داشت: در همین راستا اجرای طرح های ارتقای ایمنی مسیرهای ارتباطی کشور در دستور کار است و اجرای نیوجرسی و حفاظ های بتنی در سطح آزادراه ها نیز با همین هدف دنبال می شود. 

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به قراردادهای این وزارتخانه با شرکت های داخلی در حوزه تهیه تجهیزات و اجرای طرح ها اشاره کرد و گفت: این قراردادها حمایت از تولید داخلی و کمک به اشتغالزایی جوانان است. 

اسلامی اظهار داشت: همان گونه که در حوزه تامین مسکن قرارداد 400 هزار واحد را منعقد کردیم در حوزه راه و خط آهن نیز به زودی شاهد عقد قراردادهای قابل توجهی خواهیم بود. 
قبل از این مراسم نیز وزیر راه و شهرسازی با حضور در راهدارخانه زیاران واقع در مسیر آبیک - طالقان دیدن و با کارکنان آن گفت و گو و از تلاش های آنان تقدیر کرد.

همچنین با حضور اسلامی طرح نیوجرسی بلوک مفصلی حد فاصل آزادراه قزوین - کرج به طول 72 کیلومتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. 
روز 26 آذر ماه به عنوان روز راه و حمل و نقل جاده ای و یکم آذر ماه نیز روز راهدار نام گذاری شده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: