کد خبر: ۱۴۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 19 December 2018
رییس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان بعد از ظهر چهارشنبه پس از بازدید هوایی از خطوط نفتی بوشهر به جاسک دقایقی پیش وارد بندرخمیر شد و مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.
بانکداری ایرانی -  رییس مجلس شورای اسلامی در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان بعد از ظهر چهارشنبه پس از بازدید هوایی از خطوط نفتی بوشهر به جاسک دقایقی پیش وارد بندرخمیر شد و مورد استقبال فرماندار، امام جمعه و مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی به منظور شروع عملیات ساخت مرحله دوم بندرگاه چند منظوره و مرحله دوم گاز رسانی شهری و ساخت بلوار بندرخمیر به این شهرستان سفر کرده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در این زمینه گفت: کار مطالعاتی بندر چند منظوره بندر خمیر از آبان ماه سال 87 با اعتبار دو میلیارد ریال آغاز شد و با توجه به مطالعات و بررسی ظرفیت های موجود منطقه اعم از معادن، جذب کالا و ظرفیت های صید، بندر چند منظوره ای در سه زمینه صنایع معدنی، تجاری و صیادی طراحی شده بود.

رضا مدرس در گفت و گو با ایرنا افزود: مرحله نخست عملیات اجرایی این بندر که مسیر دسترسی دریایی را تسیهل می کند، سازه ای سنگی به طول 616 متر مربع است که اجرا شده و مرحله دوم و تکمیلی این طرح نیز، تکمیل بخش های دریایی بوده که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اجرا می شود. 

طبق برنامه اعلام شده رییس مجلس شورای اسلامی پس از پایان برنامه ها در بندرخمیر به بندرلنگه سفر می کند و نشستی با علما و نخبگان در این شهرستان خواهد داشت. 
لاریجانی روز پنجشنبه در ادامه سفر به بندرلنگه چند طرح نیز افتتاح خواهد کرد و آخرین برنامه وی شرکت در نشست شورای اداری استان هرمزگان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور فعالان اقتصادی است. 

شهرستان بندرخمیر در 75 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده و به لحاظ تجاری و صیادی از اهمیت ویژه برخوردار است.
رییس مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب با استقبال استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه دراستان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین به منظور سفر دو روزه از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد این استان شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: