کد خبر: ۱۴۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - 16 September 2018
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل خبرگزاری صداوسیما ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف این خبرگزاری، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، فرزانه شرفبافی صبح امروز در دیدار با مدیران کل اخبار داخلی و اخبار استانهای خبرگزاری و در روز پایانی عملیات حج همچنین در ارتباط زنده تصویری با خبر بامدادی، در خصوص این عملیات و انتقال 85 هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام به کشورمان توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل هما همچنین در گفتگو با مدیران کل خبرگزاری صداوسیما، با تشریح اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی درسطح کشور در جابجایی مسافران با وجود مشکلات سخت پیش روی این صنعت که بدلیل تحریم های ظالمانه آمریکا علیه صنعت هوایی کشورمان رخ داده گفت: با وجود همه این مشکلات همچنان معتقدیم و تلاش می کنیم صنعت هواپیمایی به عنوان خط مقدم مبارزه با تحریمها، باید همچنان و با بهره گیری از تجربیات سالهای دفاع مقدس سرپا باقی بمانیم و مطمئن هستیم که این تحریم ها با وجود همه سختی ها شکست خواهد خورد.

مدیرعامل ایران ایر افزود: در حوادث طبیعی مثل زلزله کرمانشاه در مدت سه روز ششصد تن کالا و مایحتاج زلزله زدگان کرمانشاه را به آن شهر منتقل کردیم و عملیات سنگینی که انجام دادیم موجب شد نیاز مردم کرمانشاه در سه روز اول حادثه به دارو و آب معدنی و بسیاری از مایحتاج ضروری برطرف شود.

وی همچنین از آمادگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای ارتباط بیشتر با رسانه ملی تاکید و ابراز امیدواری کرد: بسیاری از خدماتی که این شرکت به رغم همه سختی ها به مردم می دهد به آنها اطلاع رسانی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: