کد خبر: ۱۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۷ - 18 July 2018
دبیر ستاد ملی باز آفرینی شهری گفت: با اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری سالانه ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود. ۳۰۷ طرح روبنایی و زیر بنایی در قالب این طرح ملی از اول خرداد ۹۷ اجرا شده است.
بانکداری ایرانی ـ دبیر ستاد ملی باز آفرینی شهری گفت: با اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری سالانه ۳۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود. ۳۰۷ طرح روبنایی و زیر بنایی در قالب این طرح ملی از اول خرداد ۹۷ اجرا شده است.

به گزارش صدا و سیما، عشایری در استودیو خبر21 شبکه یک سیما افزود: در قالب این طرح ها یک میلیون متر مربع مدرسه، درمانگاه، ورزشگاه و فضای سبز ایجاد می‌شود و 350 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و روشنایی احداث خواهد شد.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی اراضی ملی را در 21 استان در اختیار اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری قرار داده است و مقدمات ساخت 11 هزار واحد مسکونی توسط توسعه گر ها و بیش از چهار هزار واحد توسط شهرداری ها مهیا شده است .
دبیر ستاد ملی باز آفرینی شهری افزود: در اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری سالانه 100 هزار واحد و در پنج سال 500 هزار واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات ساخته خواهد شد.
عشایری گفت : خریداران مسکن اولی در این طرح از تسهیلات 6 درصدی برخوردار می‌شوند و دو هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات هم از محل منابع اداره شده به سازندگان پرداخت می شود.
وی افزود: با اجرای طرح ملی باز آفرینی شهری سالانه 300 هزار شغل ایجاد می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: