کد خبر: ۱۳۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۹ تير ۱۳۹۷ - 10 July 2018
برنامه «۰۰۹۸» با موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی به زودی از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «۰۰۹۸» کوششی است در راستای آموزش غیر مستقیم مهارت های زندگی و چگونگی انتخاب سبک زندگی خانواده که اولین هدف محتوایی و اجرایی آن ارتباط موثر در خانواده است. همچنین این برنامه به حلقه مفقوده زندگی که آسیب های اجتماعی چون طلاق و اعتیاد را در پی دارد، می پردازد.

در هر برنامه سه گروه از خانواده های مختلف (پدر و مادر) در برنامه حضور دارند. این سه گروه شرکت کننده ۲۰ نفر به عنوان هوادار به استودیو می آورند، سپس گفتگویی بین سه گروه و تماشاگران صورت می گیرد.

پموضوع هر برنامه به قید قرعه توسط شرکت کنندگان انتخاب می شود همچنین یک مشاور در ابتدای برنامه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

در برنامه «۰۰۹۸» سعی شده است از نگرش تک بعدی پرهیز و به ابعاد اجتماعی و جامعه شناسی پرداخته شود و موضوعاتی پیرامون مهارت های زندگی، تعلیم و تربیت فرزندان و شیوه های مختلف زندگی از جمله سوژه های برنامه هستند.

اتاق فکر این برنامه سه شنبه ۱۹ تیر ماه با حضور حسین ساری مدیر شبکه، شهرام کجوری مدیرگروه مهارت های تخصصی و عمومی و محسن زارعیان تهیه کننده و تنی چند از کارشناسان برنامه برگزار شد.

برنامه «۰۰۹۸» در گروه مهارت های تخصصی و عمومی و به تهیه کنندگی محسن زارعیان در ۲۶ قسمت ۱۰۰ دقیقه ای به زودی از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: