کد خبر: ۱۳۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۷ - 30 June 2018
در آستانه برگزاری مجمع عمومی صندوق خسارت بدنی، مدیرعامل این صندوق، وضعیت توانگری مالی این نهاد را پایدار و مطلوب اعلام کرد.
در آستانه برگزاری مجمع عمومی صندوق خسارت بدنی، مدیرعامل این صندوق، وضعیت توانگری مالی این نهاد را پایدار و مطلوب اعلام کرد.

 علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: صندوق طی چند سال اخیر با اصلاح فرآیندهای خود در تمام حوزه‌ها و ایجاد انضباط مالی و اقتصادی علاوه ‌بر تقویت و پایداری توانگری مالی، در بخش ارائه خدمات به مردم و گروه هدف مطابق با ماموریت‌های ترسیم شده در قانون به‌صورت موثر و کارآمد نقش‌آفرینی کرده است.

وی با اشاره به تصویب صورت‌های مالی این نهاد در سه سال گذشته بدون بند شرط و با وضعیت مطلوب خاطرنشان کرد: طبق قانون تاسیس صندوق، متولی حسابرسی صورت‌های مالی این نهاد عمومی غیر‌دولتی، سازمان حسابرسی کل کشور است که دقت نظر بالایی بر عملیات مالی این صندوق دارد.

جباری یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۷ برای صندوق تامین خسارت بدنی را تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق پس از ۴۰ سال عنوان کرده و افزود: خوشبختانه در دولت و هیات وزیران اهتمام ویژه‌ای در تصویب اساسنامه این نهاد عمومی انجام گرفت و ما پس از گذشت ۴۰ سال از تاسیس صندوق طبق قانون بیمه شخص ثالث، توانستیم در سال‌های اخیر یک اساسنامه مدون و مشخص با تعریف ساختارها و جایگاه‌ها را برای این نهاد عملیاتی کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: