کد خبر: ۱۳۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - 07 April 2018
روز جمعه پس از این که داده‌ها نشان داد در ماه مارچ اقتصاد آمریکا کمترین میزان مشاغل در ۶ ماه اخیر را ایجاد کرده است، سهام آمریکا به میزان سقوط خود افزود.

بانكداري ايراني ـ روز جمعه پس از این که داده‌ها نشان داد در ماه مارچ اقتصاد آمریکا کمترین میزان مشاغل در ۶ ماه اخیر را ایجاد کرده است، سهام آمریکا به میزان سقوط خود افزود.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز جمعه پس از این که داده‌ها نشان داد در ماه مارچ اقتصاد آمریکا کمترین میزان مشاغل در ۶ ماه اخیر را ایجاد کرده است، سهام آمریکا به میزان سقوط خود افزود. اما این گزارش نشان‌دهنده بالا رفتن نرخ دستمزدها هم بود که نشان از رقابتی‌تر شدن بازار کار دارد.

تعداد مشاغل ایجاد شده در ماه مارچ نتوانست به میزان ۱۹۳۰۰۰ شغل که توسط اقتصاددانان پیش‌بینی شده بود نزدیک شود و در این ماه تنها ۱۰۳۰۰۰ شغل به مشاغل آمریکا اضافه شد.

تا ساعت ۲۰:۵۱ به وقت تهران، شاخص ای‌مینی داوجونز، با تبادل ۸۶۳۶۱ قرارداد، ۲۴۹ واحد یا ۱.۰۲ درصد سقوط کرد.

شاخص ای‌مینی اس‌اندپی۵۰۰ هم ۲۴ واحد یا ۰.۹ درصد در دست‌به‌دست شدن ۳۷۸۵۱۷ قرارداد، افت کرد.

با معامله ۱۱۲۹۹۴ قرارداد، شاخص ای‌مینی نزدک، ۷۳ واحد یا ۱.۱۱ درصد سقوط کرد.

چند دقیقه قبل از این که این داده‌ها منتشر شود، شاخص ای‌مینی داوجونز ۲۰۱ واحد یا ۰.۸۲ درصد افت کرده بود. شاخص ای‌مینی اس‌اندپی۵۰۰ هم ۱۹ واحد یا ۰.۷۱ درصد افت کرده بود و ای‌مینی نزدک هم ۵۲.۵ یا ۰.۸ درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

پیش از اعلام گزارش مشاغل آمریکا، عامل منفی تاثیرگذارنده بر بازار، افزایش تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین، در نتیجه تهدید جدید تعرفه‌ای ترامپ، بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: