کد خبر: ۱۲۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - 26 February 2018
بانكداري ايراني -مدیرعامل موسسه اعتباری ملل امروز اعلام کرد این موسسه به عنوان یکی از سهامداران عمده بیمه تعاون نه تنها قصدخروج از این شرکت را ندارد بلکه تلاش می کند تا سرمایه بیمه تعاون را افزایش دهد.
 بانكداري ايراني  ـ مدیرعامل موسسه اعتباری ملل امروز اعلام کرد این موسسه به عنوان یکی از سهامداران عمده بیمه تعاون نه تنها قصدخروج از این شرکت را ندارد بلکه تلاش می کند تا سرمایه بیمه تعاون را افزایش دهد. 

 سید امین جوادی مدیرعامل موسسه ملل امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال بانكداري ايراني  درباره وضعیت سهام این موسسه در شرکت بیمه تعاون گفت: بعد از چند جلسه با همکاران و مدیران وزات تعاون مبنی بر ادامه همکاری بیمه تعاون با موسسه اعتباری ملل اعلام شد که 5 نفر از سهامداران عمده این شرکت قصد فروش سهام خود را دارند و همکاران در وزارت تعاون گفتند که موسسه ملل این سهام را خریداری کند که این کار نیز صورت گرفت. 

پس از واگذاری سهام مذکور اقدام به ترمیم در ترکیب هیأت مدیره کردیم و سرمایه شرکت بیمه تعاون را به سقف 50 میلیارد تومان رساندیم و الان به دنبال هستیم که سرمایه آن به 157 میلیارد تومان افزایش یابد. 

وی ادامه داد: ظرف چند روز آینده جلسه هیأت مدیره بیمه تعاون برگزار خواهد شد و در این نشست تلاش می کنیم افزایش سرمایه به تصویب برسد که اگر بیمه مرکزی اجازه دهد تا پایان سال با پذیره نویسی بتوانیم سرمایه شرکت بیمه تعاون را به 150 میلیارد توامن برسانیم که قدرت و مانور کامل تری را در این شرکت شاهد باشیم. 

جوادی ادامه داد: شرکت بیمه تعاون در حال حاضر یک شرکت سود ده است و پرتفوهای بسیار خوبی دارد. از انگیزه و انرژی مدیرعاملی جوان بهره برده و اعضاء هیأت مدیره فعالی دارد و موسسه ملل در حال حاضر برنامه ای برای خروج از این شرکت ندارد.

 مدیرعامل موسسه اعتباری ملل هم چنین در پاسخ به سئوال دیگر بانکداری ایرانی درباره بازگشایی نماد بورس موسسه ملل گفت: به دنبال برگزاری مجمع هستیم و تمامی کارهای مرتبط با بورس و بانک مرکزی انجام شده و هم اکنون در انتظار تایید حسابرسی است تا پس از آن، نماد موسسه ملل در بورس باز شود.
برچسب ها: شرکت بیمه تعاون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: