کد خبر: ۱۱۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017
آوار برداری از روستاهای تخریب شده در مناطق زلزله در مراحل پایانی قرار دارد و بلافاصله بعد از آن پی کنی آغاز می شود.
بانكداري ايراني -  آوار برداری از روستاهای تخریب شده در مناطق زلزله در مراحل پایانی قرار دارد و بلافاصله بعد از آن پی کنی آغاز می شود.

محمود بدلی مدیرستاد معین بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن آذربایجان غربی بیش از ۱۴۳ روستا را تحت پوشش و بازسازی خود قرار داده است اظهار کرد: تمامی کارشناسان ارزیابی بنیاد مسکن در مناطق مستقر و در حال میزان بررسی خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی هستند.

وی با بیان اینکه برخی از روستاها به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده اند و هم اکنون در حال آوار برداری‌از آنها هستیم یادآورشد:  بیش از ۶۰ ماشین آلات آوار برداری در حال انجام کار و پی کنی واحدها ی مسکونی تخریب شده هستند.

رییس بنیاد مسکن آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه، بعد از عملیات پی کنی اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد با بانک ها جهت پرداخت تسهیلات خسارت وارد شده انجام می شود افزود: اکنون، در حال تامین اسکان موقت برای این واحدها هستیم.

وی در پایان گفت: تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم الانبیا جهت تامین اسکان موقت منعقد شده که به زودی اقدامات لازم انجام می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: