کد خبر: ۱۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - 07 November 2017
با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و جمعی از مسئولان شهرستان ۲۰ کلاس درس در بانه به بهره‌برداری رسید.

بانكداري ايراني - با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و جمعی از مسئولان شهرستان ۲۰ کلاس درس در بانه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تسنیم از بانه، عصر امروز 20 کلاس درس با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان و جمعی از مسئولان شهرستان در این شهر به بهره‌‌برداری رسید.

براساس این گزارش؛ مدرسه 6 کلاسه بنی‌رزان از توابع بخش مرکزی بانه که توسط «شریف خدری» یکی از خیران این شهرستان با اعتباری بالغ بر 575 میلیون تومان در طول چهار سال احداث شده بود افتتاح شد.

همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای ننور در زمینی به مساحت یکهزار و 500 متر مربع و با زیر بنای 575 متر مربع در همت یکی دیگر از خیرین نیک اندیش بانه‌ای در دو طبقه احداث شده است.

پس از آن نیز 8 کلاس درس که به‌صورت مشارکتی و با همکاری خیرین، انجمن اولیا و مربیان و اداره آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر 240 میلیون تومان احداث شده بود، امروز به بهره‌برداری رسید.
برچسب ها: سقز ، بانه ، کردستان ، کلاس درس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: