کد خبر: ۱۱۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - 02 October 2017
معاون برنامه ریزی وزیر راه وشهرسازی گفت: برای توسعه بخش حمل و نقل از طریق بخش خصوصی 199 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.
بانكداري ايراني - معاون برنامه ریزی وزیر راه وشهرسازی گفت: برای توسعه بخش حمل و نقل از طریق بخش خصوصی 199 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می شود.

امیر امینی معاون برنامه ریزی وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در حوره حمل و نقل  ۵ هزار کیلومتر آزادراه در طول برنامه ششم با انعقاد قرارداد به بهره برداری برسانیم،گفت: همچنین یک برنامه ۵ ساله برای توسعه آزادراه‌ها و راه آهن سریع السیر برنامه ریزی شده است.

امینی با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف در حوزه باز آفرینی شهری گفت: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ محله هدف گیری و برای احیای آنها در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است.

معاون برنامه ریزی وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: برای احیای این  محله های هدف حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع بخش خصوصی و دولتی استفاده می‌کنیم.

امینی در پایان یادآور شد:در برنامه ششم توسعه حدود ۱۹۹ هزار میلیارد تومان در بخش حمل و نقل سرمایه گذاری می‌شود، که حدودا نیمی از این میزان با استفاده از توان بخش خصوصی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: