کد خبر: ۱۰۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12 August 2017
گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت کرد.

گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت کرد.

به گزارش گمرک، در راستای ادامه ارائه خدمات الکترونیک و در جهت رفاه حال خدمت گیرندگان و عدم نیاز به مراجعات حضوری، گمرک جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتری یا میز خدمت کرده است.

بر همین اساس با استفاده از شماره تلفن پنج رقمی ۴۳۸۹۱ امکان پاسخگویی به کلیه سؤالات در خصوص سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی و همچنین موضوعات مرتبط با قوانین و مقررات گمرکی و بخش های تخصصی مربوطه توسط کارشناسان میز خدمت فراهم شده است.

کارشناسان مربوط در کلیه ایام هفته به جز روز های جمعه، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعد از ظهر پاسخگوی سؤالات شما تا حصول نتیجه خواهند بود .‌

خدمت گیرندگان می توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات مذکور، نسبت به ثبت هر گونه انتقاد در سامانه club.irica.co به منظور رفع مشکلات موجود در خصوص نحوه پاسخگویی اقدام نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: