کد خبر: ۱۰۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 15 May 2017
تولید کنندگان کره ای به مارکت ایرانی ها علاقه بسیاری دارند از ۱۰ سال پیش به ایران آمدم و از همان سال در حال فعالیت در ایران هستم. قصد ادامه دادن فعالیت های تجاری دیگر در آینده را در ایران دارم، همچنین خوشحالم از اینکه امروز فرصتی مهیا شده است که محصول ویژه شرکت خود را معرفی کنیم و از همه کسانی که در زندگی خود به سلامتیشان اهمیت می دهند، تشکر می‌کنم.
به گزارش بانكداري ايراني  نشست خبری مدیر عامل شرکت sw کره جنوبی در ایران صبح امروز در نمایشگاه بین المللی ایران هلث برگزار شد.


بهمن آبادی مدیر عامل sw در ایران در نشست خبری امروز خود با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ایران هلث گفت:  آقای هونگ مدیرعامل این شرکت در کره جنوبی برای معرفی این محصول در ایران فعالیت های بسیاری کردند، و نشست های مختلفی را برگزار کردند در این نشست هم هدف اصلی همین خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امیدوارم که در آینده رابطه تجاری بین شرکت ما با سایر شرکت های دیگر برقرار شود و از حمایت و تشویق های شما هم بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکتsw در خصوص تولید این محصول خاطرنشان کرد: این محصول در حال حاضر در کره جنوبی در حال تولید است و توسط این نمایشگاه به ایران هم معرفی می شود و این امکان هم وجود دارد که در داخل کشور شما تکنولوژی محصول وارد شده و خود محصول در این جا تولید شود این محصول پزشکی به صورت اتوماتیک است و به ۳۰ کشور دنیا از جمله اسپانیا، روسیه، هند، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و …. صادر می شود.
بهمن آبادی در ادامه گفت: این محصول کوچک بدون درد می‌تواند خون گیری کند و کاملا گزارشی از وضعیت سلامتی شخص را ارائه دهد .
مدیرعامل شرکتsw در ایران در خصوص تولید این محصول خاطرنشان کرد: حدود ۱۰-۱۵ سال است که استارت تولید این محصول در کره جنوبی خورده است و در قدم اول معرفی این محصول در بازار ایران و موفقیت در مارکت ایرانی است، البته باید بگویم که این محصول در ایران تنها توسط یک شرکت تولید می‌شود که با کیفیت پایین‌تر و قیمت بیشتر تولید شود اما تولید این محصول و انتقال تکنولوژی در کشور در قدم های بعدی مد نظر است.

براساس این گزارش هونگ مدیر عامل شرکت sw در کره در این نشست خاطر نشان کرد: تولید کنندگان کره ای به مارکت ایرانی ها علاقه بسیاری دارند از ۱۰ سال پیش به ایران آمدم و از همان سال در حال فعالیت در ایران هستم. قصد ادامه دادن فعالیت های تجاری دیگر در آینده را در ایران دارم، همچنین خوشحالم از اینکه امروز فرصتی مهیا شده است که محصول ویژه شرکت خود را معرفی کنیم و از همه کسانی که در زندگی خود به سلامتیشان اهمیت می دهند، تشکر می‌کنم.

همچنین "وون کی جونگ" بازیگر سریال "افسانه جومونگ" هم در این نشست  خبری حضور داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: