کد خبر: ۱۰۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 10 May 2017
تیم فوتبال استقلال ایران مقابل التعاون عربستان به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله حذفی شد.
بانكداري ايراني - تیم فوتبال استقلال ایران مقابل التعاون عربستان به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم گروه A مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله حذفی شد.

به گزارش میزان، تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الاهلی دوحه قطر به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. در دیگر دیدار گروه الاهلی امارات با نتیجه 4 بر صفر حریفش را در هم کوبید و با 11 امتیاز به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله بعدی شد.
 
استقلال هم با این پیروزی 11 امتیازی شد اما با توجه به اینکه در بازی‌های رودرو مقابل الاهلی، نتیجه بهتری کسب کرده بود، شاگردان علیرضا منصوریان به عنوان تیم دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند.
 
استقلالی‌ها در مرحله بعد به مصاف تیم اول گروه C یعنی العین امارات می‌روند که عمر عبدالرحمن، بهترین بازیکن سال گذشته قاره آسیا و 2 برادرش را در ترکیب خود دارد.
 
نیمه اول 
 
دقیقه 9: سعید الدوسری با یک پاس عمقی صاحب توپ شد و ضربه زمینی خود را هم از سمت راست محوطه جریمه زد که با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 12: ارسال خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد که دروازه‌بان التعاون با یک شیرجه خوب، توپ را جمع کرد.
 
دقیقه 17: ضربه فنی بازیکن التعاون از کنار دروازه سید مهدی رحمتی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.
 
دقیقه 19 (گل): پاس عمقی زیبای کاوه رضایی به پشت مدافعان التعاون، به جابر انصاری رسید. او پس از کنترل توپ، ضربه محکم خود را زد که به گل اول بازی تبدیل شد.
 
دقیقه 25: حرکت ترکیبی بازیکنان التعاون به الدوسری ختم شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 27: ضربه مستقیم البرکه از پشت محوطه جریمه را رحمتی از زیر طاق بیرون کشید. 
 
دقیقه 30: سرمربی التعاون خیلی زود دست به تعویض زد و موسی الشمری را به جای عبدالعزیز  الشرید به زمین فرستاد.
 
دقیقه 33: داور مسابقه به دلیل اینکه رحمتی توپ را بیش از مدت زمان مجاز نگه داشت، یک خطا به سود التعاون، چسبیده به خط محوطه جریمه اعلام کرد.
 
دقیقه 36 (گل): محمود الصیعری روی خطای دو ضربی که به سود تیمش اعلام شده بود، پس از دریافت یک پاس عرضی و با یک شوت محکم، توپ را به گوشه دروازه رحمتی فرستاد.
 
دقیقه 37: کاوه رضایی برای استقلال گلزنی کرد اما پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت.
 
دقیقه 39: علی قربانی به دلیل خطایی که انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 43: دو موقعیت پیاپی التعاون را سید مهدی رحمتی با واکنش‌های دیدنی به کرنر فرستاد. 
 
نیمه دوم
 
دقیقه 48: جابر انصاری بیرون رفت و محسن کریمی جای او را در ترکیب استقلال گرفت.
 
دقیقه 52: توپ ارسالی بازیکنان التعاون به دست علی قربانی برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. اعتراض محمود الصیعری باعث شد او با یک کارت زرد جریمه شود.
 
دقیقه 54: امید ابراهیمی جای خود را به فرشید باقری داد.
 
دقیقه 57: عبدالمجید السواط هم نام خود را در فهرست اخطاری‌های این بازی ثبت کرد.
 
دقیقه 62: محمود معاذ هم از داور کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 68: گلزن التعاون پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ضربه خود را از روی خط محوطه جریمه زد که توپ به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد.
 
دقیقه 76 (گل): کاوه رضایی پشت مدافعان التعاون صاحب توپ شد و در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار گرفت. او با یک ضربه بغل پای دقیق، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
 
دقیقه 81: عبدالرحمن البرکه با کارت زرد داور جریمه شد. 
 
دقیقه 85: حمله بازیکنان التعاون با یک ضربه زمینی همراه بود که به کرنر رفت.
 
دقیقه 2+90: سید مهدی رحمتی با یک سوپر واکنش، ضربه سر بازیکن التعاون را برگرداند. در برگشت او واکنش زیبای دیگری توپ را دفع کرد و اجازه باز شدن دروازه استقلال را نداد.
 
دقیقه 3+90: رحمتی به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
ترکیب تیم فوتبال التعاون عربستان:
 
سلطان الغامدی، ریکاردو ماچادو، عبدالرحمن البرکه، محمود معاذ، مدالله العلیان، آلسانه اندیایه، سعید الدوسری (62-جهاد الحسین)، عبدالله الشمری، عبدالعزیز  الشرید (30-موسی الشمری)، محمود الصیعری و عبدالمجید السواط (62-احمد الزین). 

ترکیب تیم فوتبال استقلال:
 
سید مهدی رحمتی، لئاندرو پادوانی، رابسون جانواریو، هرایر مگویان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی (54-فرشید باقری)، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری (48-محسن کریمی)، علی قربانی (73-بهنام برزای) و کاوه رضایی. 
 
نتیجه زنده دیگر بازی گروه A در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
 
الاهلی امارات 4 - لوکوتیو ازبکستان صفر
 
گل: سالمین (28)، مامور اکراموف (58 - گل به خودی)، آسامو جیان (73) و اورتون ریبیرو (77)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: