کد خبر: ۱۰۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 03 May 2017
فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت: قاتل دختر جوان در اسلام آباد در کمتر از یک ساعت طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شخصی بنام اشکان قنبری حوالی ساعت 19 امشب روبروی بانک رفاه کارگران در مرکز شهرستان اسلام آباد غرب اقدام به تیراندازی به مادر و دختری نمود.

وی خاطر نشان کردضارب چندین بار به دخترمورد علاقه اش ابرازعلاقه نموده که دختر حاضر به ازدواج نمی شود و با شخص دیگری ازدواج می کندو پس از مدتی ازدواجش منجر به طلاق می گردد و پسر دوباره شروع به ابراز علاقه می نماید و با  مخالفت شدید خانوداه دختر مواجه می شود.

سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: تا امروز که مادر و دختردر حال گذشتن از خیابان هستند که  فرد مذکور  سد راه آنها شده و  ابراز علاقه می کند و که بامخالفت شدید مادر روبرو می شود  و پسر آنهارا تهدید به تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه افزود:فرد مذکور در خیابان اقدام به تیراندازی به سمت مادر و دختر می نماید که دختر در دم  کشته و مادر به بیمارستان منتقل می شود و فرد مسلح از آنجا متواری می شود. 

 وی اظهار داشت:طی تماس های مردمی با پلیس 110 یک اکیپ ورزیده سریعا به محل حادثه اعزام می شوند و در اولین کار با بررسی  دوربین های مدار بسته  قاتل را شناسایی می نمایند.

به گفته این مقام نظامی:با تاتیک های پلیسی ، مخبرین محلی و مردمی  یک گروه ضربت به محل زندگی قاتل مراجعه  و در یک حرکت فوق العاده ضر بتی هنگامی که ضارب قصد متواری شدن با  یک آژانس را داشته  اورا دستگیر و تحویل مراجع قضایی می دهند.

سرتیپ نیا در پایان گفت:از فرد مسلح یک قبضه اسلحه  کشف و تحویل مقامات داده شده است.
 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد:این عملیات در نوع خود بسیار فوق العاده بود  و این مدت زمان کوتاه حاکی از اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در اجرای قانون و مقابله با قانون‌شکنی است که در کمتر از یک ساعت قاتل دستگیر شد.

لازم بذکر است در همان ساعات اول فرد مسلح به جرم مرتکب شده اعتراف نموده  و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: