کد خبر: ۱۰۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 01 May 2017
۹ استان کشور از روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران به برپایی برنامه‌های فرهنگ و هنری می‌پردازند.
 ۹ استان کشور از روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران به برپایی برنامه‌های فرهنگ و هنری می‌پردازند.

به گزارش خبرآنلاین، 9 استان کشور در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند پرداخت.

استان‌های خراسان جنوبی، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، آذربایجان غرب و چهارمحال و بختیاری و در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌پردازند.

برنامه‌های استان‌ها از روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. روزهای استان‌ها به ترتیب عبارتند از استان مرکزی، خراسان شمالی، همدان، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی.

در چند سال گذشته برنامه‌ روز استان‌ها با مصوبه شورای سیاست‌گذاری و به منظور مشارکت استان‌های کشور در معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شده است.

سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: