کد خبر: ۹۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - 15 April 2017
بعد از 9 سال همه انتظار این قهرمانی زودهنگام را داشتند و پرسپولیس این فصل واقعاً مستحق قهرمانی بود.
 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 9 سال همه انتظار این قهرمانی زودهنگام را داشتند و پرسپولیس این فصل واقعاً مستحق قهرمانی بود.

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با  میزان، در خصوص اینکه تیم فوتبال پرسپولیس اگر 3 امتیاز دیگر در لیگ برتر کسب کند قهرمان این فصل است، اظهار داشت: فکر کنم بعد از 9 سال همه انتظار این قهرمانی زودهنگام را داشتند و پرسپولیس این فصل واقعاً مستحق قهرمانی بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس این فصل خیلی قشنگ بازی می‌کرد و قطعاً باید قهرمان می‌شد تا دل هوادارن را شاد کند و زیبایی فوتبال را نشان هواداران دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ستاره‌ای که بعد از قهرمانی روی پیراهن این تیم قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: بالاخره پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و برای یادگاری و تداعی کردن خاطرات باید یک ستاره روی پیراهن پرسپولیس قرار دهند.

پنجعلی در خصوص عملکرد و شانس صعود پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار ما در آسیا سخت شده است ولی باید برنامه‌ریزی کنیم. بازی‌های آسیایی سخت هستند و تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند.

وی در پایان گفت: نیمکت پرسپولیس با نبود رامین رضاییان وضعیت بدتری پیدا کرده است ولی امیدوارم با تدبیری که برانکو در نظر گرفته است این تیم بتواند در آسیا موفق باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: