کد خبر: ۹۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 13 March 2017
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با تأکيد بر رتبه بندي مشتريان در پرداخت تسهيلات گفت: جذب منابع خرد از مشتريان و شرکت‌ها در اولويت قرار گيرد.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با تأکيد بر رتبه بندي مشتريان در پرداخت تسهيلات گفت: جذب منابع خرد از مشتريان و شرکت‌ها در اولويت قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، محمدابراهيم پورزرندي در بازديد از شعب تهران و بيان مطلب فوق افزود: بايد رتبه‌بندي اعتباري مشتريان با توجه به پرونده‌هاي تسهيلاتي در دستور کار باشد.

وي تصريح کرد: رتبه‌بندي مشتريان يکي از ضروريات ارائه تسهيلات است تا تسهيلات پرداختي تبديل به مطالبات نشود.

پورزرندي تأکيد کرد: روساي شعب بايد به نياز مشتريان هر منطقه جغرافيايي و اقتصادي توجه کنند.

وي اضافه کرد: با توجه به بافت هر منطقه، استعداد شعب دريکي از عوامل سپرده‌گذاري يا ارائه تسهيلات خرد و کلان بيشتر است، با برنامه‌ريزي و خزانه‌داري نوين مي‌توان توازن را در سطح شبکه برقرار و امتيازات آن را در درجه‌بندي شعب لحاظ کرد.

پورزرندي اظهار کرد: روساي شعب موظف‌اند با شناسايي مشتريان کلان شرکتي و تجاري و مطالعه رفتار، ميزان منابع، مصارف و معوقات ساير بانک‌ها و مؤسسات هم‌جوار با شعبه، تمرکز بيشتري براي جذب مشتريان داشته باشند.

وي در اين بازديدها به وصول مطالبات به‌منظور بازگرداندن وجوه بلوکه‌شده به چرخه مالي و ايجاد سود، تأکيد و خاطرنشان کرد: پيگيري مستمر پرونده‌ها در هرروز، مذاکره با مشتريان بدهکار و دستيابي به راهکارهاي که منجر به حل مشکل بدهکاران مي‌شود، بايد در دستور کار شعب باشد.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در اين بازديد، با بررسي ميزان منابع، مصارف، مطالبات معوق، تعداد پرونده‌هاي تسهيلاني، چگونگي مديريت بازاريابي مشتريان و بررسي نقطه‌به‌نقطه آمار شعب گاندي، جهان کودک، مقدس اردبيلي، تجريش و ميرداماد به گفتگو با کارکنان اين شعب پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: