کد خبر: ۹۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 02 March 2017
معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اسرائیل در برابر مقاومت بچه های ایران اسلامی به خود جرعت حمله نمی دهد، گفت: پیام و فرهنگ شهدا جهانی شده است.

آمل - معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اسرائیل در برابر مقاومت بچه های ایران اسلامی به خود جرعت حمله نمی دهد، گفت: پیام و فرهنگ شهدا جهانی شده است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محسن قمی شامگاه پنج شنبه در چهارمین یادواره ۱۴ تن از شهدای روستای علو و بورمحله با گرامیداشت یاد و خاطزه شهدای مدافع حرم، هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با اشاره به اینکه در جای جای ایران اسلامی مردمان عزیز کشورمان با برگزاری یادواره شهدا، مسیر شهدا را ادامه می دهند، افزود: در برابر شهدا مسئولیت سنگینی داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در یک جامعه رواج پیدا کند، هیچ دشمنی قدرت غلبه بر آن جامعه را نخواهد داشت.

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم دو ویژگی دارند، ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم برای حفظ حرم نمی رفتند کسی ایراد نمی گرفت در صورتی که در دفاع مقدس دشمن به خاک ایران اسلامی حمله کردند که اگر مردم نمی رفتند ممکن بوددیگر شهر ها مانند خرمشهر و اهواز به مشکل مواجه می شدند .

وی گفت: دیگر ویژگی این شهدا این است که جوانان ما اصرار می کنند تا برای دفاع از حرم به کشور سوریه و عراق می روند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم در هر کجا که به شهادت رسیده باشند مانند آن است که خونشان در کنار ضریح ابا عبدالله الحسین ریخته باشد.

وی با اشاره به اینکه آنچه آمریکا و اسرائیل را می ترساند قدرت نظامی و موشکی ایران نیست بلکه شهادت طلبی فرزندان ایران اسلامی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری گفتند معجزه اصلی ما بچه هایی هستند که انقلاب تربیت کرد و از مرگ نمی ترسند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ایران اسلامی توفیقات خوبی در افزایش دانشگاه ها ، هوا و فضا ، رتبه چهارم در سد سازی و غیره داشتیم، افزود: کشور ما با مشکلاتی مانند گرانی، بیکاری، افزایش طلاق و کاهش ازدواج مواجه است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما با مشکلات می سازند، اما با بی توجهی مسئولان به راه شهدا نمی سازند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: