کد خبر: ۹۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 08 February 2017
این آقای تازه‌آمده در آمریکا با حرف‌ها و اقدامات خود، حرف‌های ۳۸ ساله نظام‌اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم آمریکا، علنی و عریان در مقابل افکار‌عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.
 روزنامه اطلاعات در شماره چهارشنبه 20 بهمن در تیتر نخست به نقل از آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، نوشت: این آقای تازه‌آمده در آمریکا با حرف‌ها و اقدامات خود، حرف‌های ۳۸ ساله نظام‌اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم آمریکا، علنی و عریان در مقابل افکار‌عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

این روزنامه با انتشار عنوان نوبخت: عیدی و پاداش کارکنان دولت بهمن پرداخت می‌شود، نوشت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت: در ستاد اقتصادی دولت برنامه‌ریزی کردیم که حقوق و عیدی کارکنان دولت همراه با حقوق بهمن واریز شود و بتوانیم حداکثر 15 تا 20 اسفندماه هم حقوق اسفند را پرداخت کنیم تا ببینیم در 2 هفته باقی‌مانده چه پولی داریم و به جاهایی که نیاز داریم پرداخت کنیم. برای دستیابی به رشد اقتصادی به 2 عرصه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی غیرفعال و در‌نظر‌گرفتن اعتبارات برای طرح‌های در دست اجرا و ناتمام عمرانی دولتی وارد شدیم. 

روزنامه اطلاعات با درج عنوان فرمان آماده باش پوتین به نیروی هوایی همزمان با تحرکات نظامی آمریکا در مرزهای روسیه، نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در فرمانی به نیروی هوایی این کشور دستور داد برای زمان جنگ آماده شود. پوتین همچنین دستور بازرسی سرزده از نیروهای مسلح روسیه را صادر کرده است. سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه با اعلام این خبر گفت که در این بازرسی‌های سرزده، آمادگی نهادها و نیروهای نظامی روسیه برای نبرد نظامی نیز بررسی می‌شود. در اجرای همین فرمان، از میزان آمادگی سامانه‌های نظامی برای نبرد و جنگ نیز اطمینان حاصل می‌شود. وی اعلام کرد که این تدارکات هم اکنون در حال آماده‌سازی است. وزیر دفاع روسیه تأکید کرد: در راستای تصمیم فرمانده کل قوای روسیه، بازرسی سرزده از نیروی هوایی این کشور آغاز شده تا میزان آمادگی نهادها و نیروهای فرماندهی برای اجرای مأموریت‌های رزمی ارزیابی شود. 

رئیس جمهوری: با اندیشه و بیان حقیقت جامعه را آسیب ناپذیر کنیم، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: حسن روحانی رییس جمهوری در مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان و شایستگان تقدیرسی و چهارمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و چهارمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید با اندیشه و بیان حقیقت، جامعه را آسیب ناپذیر کنیم. رییس‌ جمهوری با بیان اینکه در مسایل مهم اجتماعی و سیاسی می‌توان با بیان حقایق، بیدار کردن ذهن‌ها و اندیشه‌ورزی در برابر مشکلات به پیروزی رسید، اظهار داشت: با فکر، اندیشه و قلم، می‌توان مشکلات موجود را برطرف کرده و کتاب می‌تواند جامعه را به حرکت درآورد.دکتر روحانی، با تبریک ایام دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی پیروزی منطق، بیان، استدلال، قلم، کتابت، علم مردم با راهبری امام ،در برابر قدرت و انواع ابزار نظامی و امنیتی و نیز پشتیبانی همه ابرقدرت‌ها از رژیم استبداد بود.

روزنامه اطلاعات با انتخاب عنوان جهانگیری: ایران به توافق های بین المللی پایبند است، نوشت:اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در آیین افتتاح فاز 2 پتروشیمی کارون، گفت: جمهوری اسلامی ایران در عین حال که به توافق‌های بین المللی با کشورهای دنیا پایبند است، از اصول خود نیز عقب نشینی نمی کند. انقلاب اسلامی ایران به تعبیر امام راحل انفجار نور بود که موفق شد رژیم حاکم را با وجود حمایت قدرت‌های بزرگ با روش‌های مسالمت آمیز در این دوره از تاریخ به پیروزی برساند و پیامی جدید در دنیای امروز مطرح کند. وی اظهار داشت: با ایستادگی مردم ایران و هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری تلاش وسیعی انجام شده است تا آرمان‌های این نظام طراحی و یکی پس از دیگری محقق شود؛ البته هنوز با آرمان‌های خود فاصله بسیاری داریم و باید کار کنیم تا آزادی و استقلال در نظام جمهوری اسلامی که هم حاکمیت مردم و اسلام در آن باشد، به دست بیاید.

«دعوت سران 3 قوه از مردم برای حضور در راهپیمایی 22بهمن» و «20 کشته در حمله انتحاری به ساختمان دادگاه عالی افغانستان» دیگر عنوان نیم صفحه نخست این روزنامه را به خود اختصاص داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: