کد خبر: ۹۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 05 February 2017
تله‌سیژ دربند سر برای رفع نقص‌های احتمالی فک پلمپ شده بود ولی اتفاق اخیر به دلیل سهل انگاری فرد بوده و نقص فنی درآن دخیل نبوده است.
مدیر عامل پیست اسکی دربندسر در خصوص حادثه رخ داده و سقوط دختر بچه از تله‌سیژ بیان کرد: تله‌سیژ دربند سر برای رفع نقص‌های احتمالی فک پلمپ شده بود ولی اتفاق اخیر به دلیل سهل انگاری فرد بوده و نقص فنی درآن دخیل نبوده است.

 حسن شمشکی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص خبرسقوط دختربچه از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر اظهار کرد: حادثه رخ داده برای دختربچه به دلیل سهل‌انگاری وی بوده و این اتفاق در پی نقص فنی رخ نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تله‌سیژ دربند سر گواهی‌های لازم استاندارد را داشته یا خیر خاطرنشان کرد: در پی بازدیدهای دوره‌ای سازمان استاندارد تله‌سیژ دربندسر برای رفع نقص فنی پلمپ شده بود که درحال حاضر برای رفع نقص، فک پلمپ شد که حادثه اخیر به دلیل وجود نقص فنی نبوده است.

مدیرعامل پیست اسکی دربندسر با بیان اینکه تله کابین دربندسر موفق به اخذ گواهی نامه استاندارد شده است بیان کرد: تله سیژ دربندسر نیز برای اخذ گواهی نامه استاندارد و رفع نقص احتمالی فک پلمپ شد که در این حین اتفاق اخیر رخ داد.

شمشکی درخصوص فعالیت دوباره تله‌سیژ دربند سر اظهار کرد: درحال حاضر تله سیژ پلمپ شده است تا استاندارهای لازم برای گواهی نامه آن صادر شود، اما دیگر بخش‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا مسلم بیات رئیس استاندارد تهران اعلام کرد: تله‌سیژ دربندسر گواهی نامه استاندارد را دریافت نکرده است و جهت رفع نقص فک پلمپ شد که این اتفاق رخ داد ولی اتفاق اخیر به دلیل سهل‌انگاری فرد بوده و در پی نقص فنی روی نداده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: