کد خبر: ۹۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - 19 January 2017
در نشست مشترك مسئولان شعبه بانك ايران زمين و بيمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانك و بيمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در نشست مشترك مسئولان شعبه بانك ايران زمين و بيمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانك و بيمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

به گزارش روابط عمومي: اين ديدار كه به ميزباني محمدرضا سبزواري مديريت شعب استانهاي اصفهان، قم،مركزي و چهارمحال و بختياري در محل ساختمان بانك ايران زمين صورت گرفت، ميلاني زاده مديريت شعب بيمه آرمان استان اصفهان به تشريح اهداف بيمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بيمه گذاران براصول نيازها و خواسته هاي مشتريان استوار نموده ايم كه اين رابطه باعث شده است محصولات بيمه اي جديد مانند: بيمه تكافل، زندگي و سرمايه آتيه و انواع ديگر بيمه را در برنامه خود بگنجانيم و در شبكه اي با ۸۰۰ نمايندگي در سراسر كشور ارائه دهنده انواع بيمه باشيم. و با نو آوري و تنوع محصول و طراحي بيمه هاي جديد متناسب با بازار آمادگي داريم با ارگانهاي مختلف همكاري سازنده داشته باشيم.

محمدرضا سبزواري در ادامه با بيان اينكه مشتري مداري از اصول اوليه بازار كسب و كار است افزود: بانك و بيمه داراي شباهت هاي بسياري هستند و بسط و توسعه مديريت ريسك در كليه وجوه سرمايه گذاري و استفاده بهينه از منابع مالي و مديريت مطلوب بازدهي بيشتري را به دنبال خواهد داشت و زمينه ساز پويايي سازمان ها مي گردد.

وي در ادامه با تشريح خدمات متفاوت بانك ايران زمين، تسريع و تسهيل در ارائه خدمات به مشتريان را يكي از عوامل اصلي اعتماد مشتريان و نقطه عطفي براي سود آوري دانست. و در پايان جلسه در خصوص مسائل بانك و بيمه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: