کد خبر: ۹۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - 16 January 2017
همايش دورنماي اقتصاد ايران به منظور بررسي بازارهاي مالي و سرمايه اي ايران در اسفند ماه برگزار مي شود.
همايش دورنماي اقتصاد ايران به منظور بررسي بازارهاي مالي و سرمايه اي ايران در اسفند ماه برگزار مي شود. 

به گزارش بانكداري ايراني،  دبیر همایش دورنمای اقتصاد ایران با اعلام اين خبر ، اظهار كرد: تئوری همایش دورنمای اقتصاد ایران این است که بگوید رشد اقتصادی در شرکت‌های مختلف حاصل رشد تکنولوژی است و زمانی که رشد اقتصادی باید کسب شود اگر بخواهیم تصاعدی افزایش یابد، یعنی باید تومان کسب و کار ما نیز بالا رود؛ این در حالی است که از سال ۳۹ به بعد، تنها در حدود ۱۲ سال رشد منفی اقتصادی را تجربه کرده‌ایم؛ ولی شرایط اقتصادی ما مطلوبیت لازم را نداشته است. دلیل این است که بهره وری اقتصاد ایران پایین است.

امیررضا حسنی ادامه داد: سال قبل رونمایی از ابعاد تاثیرگذار اقتصاد کلان در صنایع و اقتصاد صورت گرفت که امسال نیز، هشت عامل اثرگذار شناسایی و در روز همایش معرفی خواهد شد. در این میان سال گذشته، نه عامل اثرگذار شامل تعاملات بین‌المللی، موانع برجام، نظام تامین مالی در اقتصاد، سیاست و نظام پولی، بازار کار و استخدام و نرخ بیکاری، کنترل تورم، رشد اقتصادی، اصلاح قوانین و درآمدهای نفتی بودند. امسال نیز موارد دیگری به آن اضافه شده است.

 وی گفت که موسسه اقتصاد ایرانیان به عنوان برگزار کننده این همایش، تعاملات بین المللی، تامین مالی و بازار سرمايه ، سیاست های پولی و مالی، كسب و  كار،   کنترل تورم و رشد اقتصادی، اصلاح قوانین و درآمدهای نفتی را به عنوان هشت عامل اثرگذار بر اقتصاد ایران شناسایی کرده است که در همایش امسال مورد موشکافی مسئولان و صاحب نظران اقتصادی قرار می گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: