کد خبر: ۹۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵ - 13 January 2017
با وجود آن که این شرکت به طور دقیق وضعیت بازار ایران را زیر نظر دارد اما هنوز با دیگر ایرلاین‌های ایرانی به توافق جدی دست نیافته است.

مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایرباس اعلام کرد: با وجود آن که این شرکت به طور دقیق وضعیت بازار ایران را زیر نظر دارد اما هنوز با دیگر ایرلاین‌های ایرانی به توافق جدی دست نیافته است.

به گزارش ایسنا، فابریس برژیه در نشستی خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به این که در ماه‌های پس از اجرای برجام، پیگیری‌های جدی برای بازگشت ایرباس به آسمان ایران مطرح شد، شرکت ایرباس پیگیری‌های جدی خود را برای ارزیابی این بازار آغاز کرد.

به گفته وی، در طول ماه‌های گذشته مذاکرات جدی ایرباس با شرکت ایران‌ایر به توافقات رسمی رسیده که نخستین مرحله از اجرای آن با ورود این هواپیمای جدید کلید خورده است.

مدیرعامل ایرباس در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره احتمال رسیدن به توافق جدی با دیگر ایرلاین‌های ایرانی نیز گفت: در طول ماه‌های گذشته من و همکارانم به طور دقیق وضعیت بازار ایران را زیر نظر داشته‌ایم اما در حال حاضر جز قرارداد منعقد شده با ایران‌ایر، هنوز هیچ‌ یک از دیگر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با ایرباس به عقد قرارداد نهایی نرسیده‌اند.
برچسب ها: ایرباس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: