کد خبر: ۸۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۵ - 28 December 2016
مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ کارِ بیمه گری را ایجاد وحدت رویه و دستیابی به نقطه مشترک فیمابین نمایندگان و شرکت های بیمه دانست.
مدیر عامل بیمه آرمان لازمۀ کارِ بیمه گری را ایجاد وحدت رویه و دستیابی به نقطه مشترک فیمابین نمایندگان  و شرکت های بیمه دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، علیرضا بیانیان در نشست ادواری مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت های بیمه که به میزبانی بیمه آرمان برگزار شده بود، با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه باید در خصوص تعامل و ارتباط نمایندگان بیمه با شرکت های بیمه از یک وحدت رویه مشترک برخوردار شود و نماینده ای بخاطر تخلفات و بدون تسویه حساب از شرکتی به شرکت دیگر کوچ نکند و در مورد تعهداتی هم که نمایندگان در هنگام صدور بیمه نامه به بیمه گذاران می دهند، به نقطه مشترک دست پیدا کند.

مدیر عامل بیمه آرمان از تشکیل جلسات ادواری مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت های بیمه برای بررسی مسائل و چالش های مرتبط با نمایندگان و ساماندهی آنها استقبال کرد و گفت: نظارت بر امور نمایندگان لازمۀ کارِ بیمه گری و شرکت بیمه است و در این راستا باید بنحو مقتضی از تخلفات و سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری و مسائل قانونمند شود. 

وی همچنین حقوق و تكاليف قانونی شركت بيمه و نماينده را مورد تأکید قرار داد و افزود: این تکالیف متقابل است و لازم است حدود وظایف، مسئولیت ها و تکالیف قانونی طرفین بطور کامل رعایت شود.

آرش بابایان دبیر شورای مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت های بیمه نیز در این جلسه ایجاد این تشکل و شورا را بازوی مشورتی برای ترفیع مشکلات و چالش های نمایندگان و شرکت های بیمه، ساماندهی مسائل آنان، جلوگیری از سوءاستفاده از قوانین و مقررات و برقراری ارتباط و تعامل مطلوب بین نمایندگان و شرکت های بیمه اعلام کرد.

در ادامۀ، مدیران امور شعب و نمایندگان شرکت های بیمه موضوع قراردادهای نمایندگان با شرکت های بیمه و همچنین مسائل و مشكلات مرتبط با نمايندگان و شرکت های بیمه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: