کد خبر: ۸۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 06 December 2016
مریم مطوف، رئیس شعبه نور بیمه سرمد، به لزوم نگهداشت پورتفوی در استان با محوریت اشتغال زایی در منطقه از محل تاسیس شعب شرکتهای بیمه ای اشاره کرد، که این پیشنهاد با تایید همکاران و استاندار روبرو شد. مطوف در ادامه بر لزوم آسیب شناسی دلایل تمایل برخی صاحبان صنایع به ارجاع امور بیمه ای خود به استان تهران و از طریق دفاتر مرکزی تاکید کرد.

به مناسبت گرامیداشت ‌روز صنعت بیمه در سیزدهم آذر ماه، ‌مدیران صنعت بیمه استان قم با سید مهدی صادقی استاندار قم و معاونین او دیدار وگفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این جلسه صادقی ضمن تاکید بر تعامل بیشتر و بهتر سایر سازمانهای استان و صنعت بیمه، تکریم بیمه گذاران و زیاندیدگان را دلیل پیشرفت شرکتهای بیمه ای خواند.»

صادقی در ادامه با بیان اینکه بیمه‌ها علاوه بر ایمن‌سازی، تامین آرامش جامعه را تضمین می‌کنند گفت:« استان قم در چهار راه ارتباطی استان‌های مختلف قرار دارد و ترددهای بسیاری در این استان انجام می‌شود به همین علت موضوع بیمه باید به صورت جدی مورد توجه مردم و مسؤولان قرار گیرد.»

در ادامه این جلسه، مریم مطوف، رئیس شعبه نور بیمه سرمد، به لزوم نگهداشت پورتفوی در استان با محوریت اشتغال زایی در منطقه از محل تاسیس شعب شرکتهای بیمه ای اشاره کرد، که این پیشنهاد با تایید همکاران و استاندار روبرو شد. مطوف در ادامه بر لزوم آسیب شناسی دلایل تمایل برخی صاحبان صنایع به ارجاع امور بیمه ای خود به استان تهران و از طریق دفاتر مرکزی تاکید کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: