کد خبر: ۸۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 20 November 2016
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش روزافزون شمار مشترکان و کاربران اینترنت انتظارها را نیز بالا برده است که باید به آنها پاسخ مناسب داد.
 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش روزافزون شمار مشترکان و کاربران اینترنت انتظارها را نیز بالا برده است که باید به آنها پاسخ مناسب داد.

«رسول سراییان» امروز (یکشنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ادامه داد: موضوع افزایش سرعت اینترنت به طور جدی دنبال می شود تا روز به روز بر رضایت مشترکان افزوده شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات تاکید کرد تابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران در باره قیمت هستیم و ادامه داد: تعرفه های این شرکت بر اساس مصوبه های سازمان رگولاتوری تنظیم می شود و هیچ مبلغی خارج از آن نیست.

به گزارش ایرنا، بر پایه مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با هدف بهره مندی کاربران نهایی از سرعت و کیفیت بهتر، تعرفه انتقال و دسترسی به اینترنت داخلی در بخش ثابت و سیار از اول مردادماه از نیم ریال به 0.4 ریال به ازای هر کیلوبایت کاهش یافت.
کاهش تعرفه اینترنت برای همه اپراتورهای تلفن همراه ثابت و سیار ایران ضروری است.

** ارایه بسته های جدید اینترنتی از اول آذرماه 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارایه بسته های جدید اینترنتی برای مشترکان از ابتدای آذرماه خبر داد و گفت: بسته اینترنت صد دانه یاقوت 100 گیگابایت اینترنت به همراه یکصد ساعت مکالمه رایگان درون شهری را در خود جای داده است.

چندی پیش معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شمار مشترکان اینترنت پهن باند ثابت (خطوط پرسرعت اینترنت ADSL) را هشت میلیون و 825 هزار و 105 مشترک اعلام کرد.

بر این اساس در بخش اینترنت، بیشترین شمار مشترکان مربوط به اینترنت پرسرعت تلفن همراه است.
آمارهای منتشر شده نشان می دهد 19 میلیون و 98 هزار و 560 نفر در کشور تا پایان سال 1394، از اینترنت پرسرعت متحرک استفاده کردند. 

دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات ضریب نفوذ تلفن ثابت تا پایان شهریورماه امسال را 38.42 درصد اعلام کرد.

مرکز آمار ایران بتازگی اعلام کرد: پارسال نزدیک به 24 میلیون خانوار (98.7 درصد مجموع خانوارهای کشور) در محل سکونت به تلفن ثابت یا همراه یا هردو دسترسی داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: