کد خبر: ۸۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - 02 November 2016
نیروهای شرکت‌کننده در نبرد بزرگ موصل توانستند برای اولین بار بخشی از کمربند دفاعی داعش در اطراف این شهر را بشکنند و به 1.5 کیلومتری محدوده موصل برسند. نیروهای عراقی موفق شدند کنترل ساختمان تلویزیون دولتی در «کوکجلی» را به دست بگیرند.
 روزنامه جوان در شماره چهارشنبه 12 آبان در تشریح تیتر یک، نوشت: نیروهای شرکت‌کننده در نبرد بزرگ موصل توانستند برای اولین بار بخشی از کمربند دفاعی داعش در اطراف این شهر را بشکنند و به 1.5 کیلومتری محدوده موصل برسند. نیروهای عراقی موفق شدند کنترل ساختمان تلویزیون دولتی در «کوکجلی» را به دست بگیرند.

این روزنامه با انتشار عنوان آمد، منتقدان را نفهم نامید رفت، آورد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی مهمان رئیس‌جمهور و وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش بود؛ جلسه‌ای که در نهایت پایانی خوش برای دولت داشت و سه وزیرپیشنهادی راهی پاستور شدند؛ وزرایی که البته با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری عملاً مهلت چندانی برای وزارت نخواهند داشت. در این میان رئیس‌جمهور تعریضی نیز به نیروهای انقلابی داشت و گفت: امروز به‌رغم اینکه یک عده انقلابی‌نمایی که مسائل کشور را نمی‌فهمند و درک نمی‌کنند، همه دنیا و سازمان‌های بین‌المللی به این نکته اعتراف دارند که ایران بهترین کشور و امن‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری خارجی است و این اعتراف نهادهای مالی و بین‌المللی پولی و بانکی است. سخنانی که با واکنش برخی نمایندگان روبه‌رو شد. 

روزنامه جوان با انتخاب عنوان دستور قالیباف برای رسیدگی به تخلفات در واگذاری املاک، نوشت: شهردار تهران روز گذشته در جلسه شورای شهر درباره توطئه‌ها و تهمت‌های سازمان‌یافته در خصوص واگذاری املاک، سکوت چند هفته‌ای خود را شکست و با بیان اینکه تخلف 2 هزار و 200 میلیاردی اصلاً وجود نداشته، اعلام کرد که دستور لغو معامله 36 مورد تخلف را در ابتدای کار دادم و دستورات لازم را برای برخورد با متخلفان صادر و همکاری با قوه قضائیه را هم کتباً اعلام کردم. روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران قرار بود احمد حکیمی پور، مسبب افشای نامه املاک نجومی نطق پیش از دستور داشته باشد که این نطق صورت نگرفت و اعضای شورا به بیان نقطه‌نظرات خود در خصوص املاک واگذاری شده اقدام کردند.

شرکت‌های چند ملیتی ویروس می‌سازند تا دارو بفروشند!، دیگر عنوان این روزنامه است، در توضیح این مطلب می خوانیم: با ورود به دوران پسابرجام، اشتیاق غول‌های داروسازی دنیا برای حضور در بازار 80 میلیونی کشورمان موجب شد تا رقابت شدیدی میان شرکت‌های بزرگ و چند ملیتی دارویی صورت بگیرد. این در حالی است که به باور برخی فعالان داخلی حوزه دارو باید در ارتباطات دارویی با کشورهای دیگر احتیاط شود؛ چراکه ما در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی دولت‌ها استفاده از غذا و دارو را به عنوان اسلحه مجاز دانسته‌اند و در لابراتوارهای ضدانسانی خود به پرورش میکروب‌ها و ویروس‌های آزمایشگاهی مشغول هستند. 

روزنامه جوان با درج عنوان اینوکس 2016 کیش«بین‌المللی» نیست، آورد: هیچ شرکت خارجی در نمایشگاه اینوکس 2016کیش که با موضوع مالی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حال برگزاری است، شرکت نکرده، این در حالی است که برگزارکنندگان این نمایشگاه و همچنین اسپانسرهای مالی عمدتاً دولتی این نمایشگاه عنوان «بین‌المللی» را به این نمایشگاه داده‌اند و مدعی شده بودند پس از برجام 10 شرکت مطرح خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و از همین رو برای راحتی حضور خارجی‌ها جزیره کیش را برگزیدند اما هیچ یک از بانک‌ها و بیمه‌های مطرح دنیا در این نمایشگاه‌ حضور نیافت. 

«جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم ظهر دیروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.» دیگر عنوان این روزنامه است. 
این روزنامه در ستون سرمقاله عنوان «استکبار ستیزی وظیفه قرآنی و ملی است» به قلم یدالله جوانی و در ستون یادداشت عنوان «امیدوارم«کریمانه» را همه جوانان مطالعه کنند» نوشته مختارپور را انتشار داد. 
برچسب ها: موصل ، داعش ، عراق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: