کد خبر: ۸۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 24 October 2016
شرکت بیمه رازی به بیمه شدگان بیمه عتبات عالیات که در ایام اربعین حسینی عازم کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین وسامرا هستند در ایام مسافرت خدمات درمانی رایگان عرضه می‌کند.
 بیمه رازی  در راستای حمایت از زائرین حسینی و ارج نهادن فرهنگ عاشورایی با ارائه خدمات بیمه ای به زائرین عتبات عالیات به دارندگان بیمه نامه زائرین عتبات عالیات  این شرکت، خدمات درمانی رایگان عرضه می کند و بیمه شدگان این شرکت علاوه بر برخورداری از پوشش بیمه فوت و نقص عضو در ایام زیارت از خدمات درمانی رایگان در کشور عراق و در شهرهای مقدس کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین و سامرا برخوردار خواهند بود.

بنابراین گزارش، شرکت بیمه رازی جهت ارائه خدمات بیمه ای کامل و بموقع به زائرین حسینی تفاهم نامه همکاری  با سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منعقد نموده است که براساس این تفاهم نامه در صورت نیاز به خدمات پزشکی ، خدمات مورد نظر از تاریخ 10/8/1395 لغایت 10/10/1395 بصورت ویژه و رایگان به زائرین عزیز ارائه خواهد شد.

گفتنی است طرح های بیمه ای زائرین  این شرکت با توجه به مدت سفر و پوشش های بیمه ای موردنیاز عرضهشده و به بیمه شدگان نیز کارت گواهی بیمه و بیمه نامه ارائه می شود و هموطنان عزیز که قصد سفر به آن اماکن متبرکه فوق را دارند می توانند جهت خرید بیمه نامه به شعب و نمایندگی بیمه رازی در سراسر کشور مراجعه نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: