کد خبر: ۸۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - 16 September 2016
بانكداري ايراني - " آپ " بزرگترین شرکت شارژکننده اپراتورها و دارنده بالاترین تراکنش موبایلی کشور؛ هفته اول مهر ماه سال جاری وارد بورس می شود.
  بانكداري ايراني -  " آپ " بزرگترین شرکت شارژکننده اپراتورها و دارنده بالاترین تراکنش موبایلی کشور؛ هفته اول مهر ماه سال جاری وارد بورس می شود. 

رییس هیات مدیره  شرکت اسان پرداخت در گفت‌و گو با بانکداری ایرانی اظهار کرد : به منظور بهره برداری از فضای شفاف   بورس و برای اینکه مردم  را در تجارت خود شریک کنیم   تصمیم گرفتیم وارد  بورس شویم تا بتوانیم  از طریق شرکای اصلی خود یعنی سهامداران  محترم تامین مالی کرده و طرح‌های خود را عملیاتی کنیم. 

مهدی شهیدی در خصوص وضعیت شرکت حین پذیرش گفت:  شرکت آسان پرداخت  از دو عنصر اصلی بازار سرمایه  بهره  می برد یعنی شفافیت و نقدشوندگی ؛ و  این دو عامل سبب شد تا مستقیم در بورس پذیرش شده و مراحل  پذیرش از فرابورس تا بورس را طی نکند.

وی افزود:  از  1 هزار میلیارد ریال سرمایه 10 درصد از سهام ما یعنی 100 میلیارد ریال در هفته اول مهرماه  سال جاری با نماد "آپ "  در بورس عرضه خواهد شد.

رییس هیات مدیره " آپ " افزود : در حال حاضر طرح های زیادی را در دست بررسی داریم که سه طرح تا اخر سال به بهره برداری می رسد که در سود آوری شرکت  تاثیر زیاد خواهد داشت . و سهامداران از آن منتفع خواهند شد. 

شهیدی در خصوص عملکرد شرکت آسان پرداخت  گفت : ما در حال حاضر بستر سازیهای خوبی انجام دادیم و بیش از 500 هزار pos در سراسر کشر فعال  هستند و درصد بالای از تراکنش‌های کشور را در اختیار داریم. با افتخار  باید گفت که در مکانهای پردد و تراکنش بالا از پوزهای   این شرکت استفاد می شود و  موضوع جالب تر اینکه  هرجایی که پوز های دیگر پاسخگو نباشند پوزهای شرکت ما فعال هستند . بنابراین آینده  این بازار متعلق به ماست.

گفتنی است که شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف فعالیت در سیستم های پرداخت الکترونیکی داده ها، در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. هدف این شرکت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک می باشد و اجزای مختلف سیستم بر پایه "مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت " اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک در نظر گرفته شده و همچنین بگونه ای طراحی شده تا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد، این هدف با بکارگیری تجهیزات و ابزار ویژه پذیرش و انتقال تراکنش ها که در سیستم های پرداخت الکترونیک بروز دنیا استفاده میگردند میسر می باشد. این شرکت با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS) ، موبايل (USSD) و اينترنت (IPG) را کسب نموده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: