کد خبر: ۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 10 September 2016
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: روساي شعب همچون مديرعامل يک بانک کوچک هستند و هر شعبه بايد نسبت به درآمد و هزينه حساس و بازاريابي و توسعه بازار را در دستور کارش باشد.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: روساي شعب همچون مديرعامل يک بانک کوچک هستند و هر شعبه بايد نسبت به درآمد و هزينه حساس و بازاريابي و توسعه بازار را در دستور کارش باشد.

محمدابراهيم پورزرندي مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در جلسه اي با حضور مديران امور بانکي ، منطقه يک و روساي شعب تهران از دريافت موافقت اصولي براي تکميل زنجيره ارزش خدمات مالي خبرداد و افزود: با تلاش کارکنان صف و ستاد ، پتانسيل و ظرفيتي که در مجموعه وجود دارد شکي نيست به چشم‌انداز مورد انتظار در آينده‌اي نزديک به زودي دست خواهيم يافت.

وي با اشاره  به شرايط حاضر و تبديل شدن تعاوني به موسسه اعتباري يکي از ملزومات آغاز اين حرکت را تشکيل کميته انحلال و تأسيس موسسه دانست و افزود: چشم انداز نهايي  تبديل موسسه به بانک ثامن است.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن بابيان اينکه تأسيس موسسه در چارچوب ضوابط بانک مرکزي در حال شکل‌گيري است، در ادامه گفت: در بحث رقابت و بانکداري الکترونيک در حال حاضر برخي از امکانات ازجمله اتصال به شبکه شتاب در اختيار ما نيست .

وي ادامه داد : ما به‌راحتي مي‌توانيم وارد فضاي رقابت بانکي شويم ؛ زيرا موسسه اعتباري ثامن داراي نيروي انساني کارآمد و پرتلاش است که باوجود چنين نيرويي مي‌تواند عرصه را بر ديگر رقيبان تنگ کند. اما بايد در نظر داشت اين سرمايه نيازمند آموزش و کسب مهارت‌هاي علمي بيشتر با فراهم کردن زيرساخت‌هاي لازم است که در دستور کار کميته‌ها قرارگرفته است.

پورزرندي در پايان به نقش اتاق‌هاي فکر اشاره کرد و از روساي حوزه خواست : اتاق‌هاي فکر بايد فعاليت‌هاي خود را هر چه بيشتر در راستاي فضاي رقابتي موسسه متمرکز و از نظرات نيروهاي  صف و ستاد نيز بهره برداري کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: