کد خبر: ۸۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016
انتشار این نوار، واکنش های بسیاری را در فضای سیاسی کشور به همراه داشت در این میان، مطهری واکنش متفاوتی داشت. او در واکنش به انتشار این نوار، خواستار آن شد که آقایان نیری، رئیسی و پورمحمدی که ظاهرا صدای آنها در نوار مذکور موجود است، در باب آن جلسه توضیح دهند.
 روزنامه آرمان در شماره یکشنبه هفتم شهریور در تشریح تیتر یک، واکنش علی مطهری را به انتشار نوار سخنان آیت الله منتظری برجسته کرد و نوشت: انتشار این نوار، واکنش های بسیاری را در فضای سیاسی کشور به همراه داشت در این میان، مطهری واکنش متفاوتی داشت. او در واکنش به انتشار این نوار، خواستار آن شد که آقایان نیری، رئیسی و پورمحمدی که ظاهرا صدای آنها در نوار مذکور موجود است، در باب آن جلسه توضیح دهند.

این روزنامه با اشاره به عنوان لبخند یاران در سالن اجلاس، آورد: شب گذشته سالن اجلاس سران متفاوت از روزهای دیگر بود؛ شخصیت هایی حضور یافتند که سال ها بود یکدیگر را ندیده بودند اما در یک ویژگی مشترک بودند و هر یک از آنها سهمی در سازندگی و پیشرفت کشور داشتند وآمدند تا در نشست «دولتمردان دفاع مقدس» حضور داشته باشند. دیروز اصولگرا و اصلاح طلب معنایی نداشت و همه آمدند تا به یاد آن روزهای صمیمی دفاع مقدس که ارزش ها در از خودگذشتگی و ایثار معنا داشت با یکدیگر سخن بگویند. دیشب در تاریخ به نام روز وحدت یا دیدارهای طلایی ثبت شد. سردارحسین دهقان، بیژن زنگنه، اکبر ترکان، کمال خرازی، مرتضی بانک، علی اکبر محتشمی پور، سید محمود دعایی، رسول منتجب نیا، محسن رفیق دوست، حسن غفوری فرد، سبحانی نیا، اختری، بهزاد نبوی یک به یک وارد می شدند و لبخند بر چهره آنان بود. روحیه بسیاری از آنان همان روحیه آن سال ها بود.

دعای خیرمراجع برای دولت، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: دولت در مسیر محکم کردن ارتباط خود با روحانیت گام برمی دارد. هر چند رئیس دولت خود از روحانیت است اما در کنار آن بر عهده داشتن مسئولیت قوه مجریه سبب می شود که حسن روحانی فراتر از ارتباطات روحانیت پیوند خود و دولت را با قم نشینان مستحکم تر کند. از این رو، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور به قم رفت و با مراجع دیدار کرد. آیت ا... شبیری زنجانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام به دکتر روحانی، از زحمات و تلاش های دولت تقدیر کرده وگفت: زحماتی که دولتمردان در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور متحمل می شوند، نزد خداوند متعال محفوظ است و آرزوی قبولی خدمات دولت در پیشگاه خداوند متعال را دارم. آیت ا... وحید خراسانی نیز در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام به دکتر روحانی و تقدیر از اقدامات و تلاش های انجام شده در سه سال گذشته، برای مسئولان و دولتمردان آرزوی توفیق خدمت بیشتر کرد.

این روزنامه با انتخاب عنوان تهران، مقصد احتمالی زلزله بعدی، می نویسد: زلزله شناسان می گویند: پایتخت ایران در کنار دو شهر زلزله خیز لس آنجلس و استانبول مقاصد احتمالی زلزله  های مهلکی هستند که عنوان می شود موج وقوع آنها آغاز شده است. اطلاعاتی که درباره خطرپذیری شهر تهران در برابر زلزله منتشر شده باعث می شود هر وقت زلزله ای در ایران یا حتی در نقطه ای دیگر از دنیا اتفاق می افتد، بحث احتمال وقوع زلزله در پایتخت ایران مطرح شود؛ اتفاقی که در صورت وقوع با توجه به نا ایمن بودن بسیاری از ساختمان ها در شهر تهران خسارات جبران ناپذیری بر جا می گذارد و به سادگی تبدیل به فاجعه در ابعاد وسیع می شود.

روزنامه آرمان با درج عنوان ضبط کنسرت توسط پلیس، نوشت: دادستان تهران، روز یکشنبه در دومین نشست دادستانی تهران که در حوزه آسیب های اجتماعی برگزار شد و به موضوع عفاف و حجاب اختصاص داشت، سخنرانی کرد. دولت آبادی در این نشست، به موضوع کنسرت ها نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم از قدیم الایام برگزار می شده و موضوع جدیدی نیست. او در ادامه سه پیشنهاد برای ممانعت از ایجاد تنش در برگزاری کنسرت ها ارائه داد و گفت: دادستانی تهران پیشنهاد می کند برگزاری کنسرت ها در تهران منوط به تضمین و تامین امنیت مراسم از سوی استاندار یا فرماندار تهران و تضمین سلامت محتوای برنامه ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شود. او ضبط رسمی مراسم از سوی پلیس را به عنوان پیشنهاد دیگر مطرح کرد و گفت: این اقدام می تواند در جلوگیری از مشکلات کنسرت ها پیشگیرانه باشد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «تندگویان: آقای شهردار 50 درصد تخفیف نیست، تخلف است!»، «دور زدن تحریم ها!»، «خداحافظی آمریکا با خاورمیانه» و «فاطمه دانشور: قالیباف قول می دهد اما کارخودش را می کند» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «آرامش اقتصادی بارزترین دستاورد دولت» را به قلم مهرداد لاهوتی و در ستون سرمقاله عنوان «بایدهای روحانی در یک سال آینده» نوشته غلامرضا ظریفیان را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: